Με την ανανέωση, το Opel Corsa απέκτησε και μια υβριδική έκδοση, κάτι που απουσίαζε από το πιο μικρή έκδοση της γερμανικής εταιρίας.
Σχεδιαστικά σε σχέση με τα άλλα Corsa, δε φέρει διαφορές. Μόνο η ένδειξη Hybrid κάτω από το πίσω δεξί φανάρι, υπογραμμίζει τον εξηλεκτρισμό του μοντέλου.
Φυσικά δεν υπάρχουν διαφορές και στις εξωτερικές διαστάσεις, όπου σε μήκος/πλάτος/ύψος οι αριθμοί για το Corsa αναφέρουν 4.060/1.765/1.433 χλστ. με μεταξόνιο 2.538 χλστ.
Και «μιλώντας» για διαστάσεις να αναφέρουμε ότι ο χώρος των αποσκευών είναι στα 309 λίτρα, με κιτ επισκευής, ενώ υπάρχει χώρος για ρεζέρβα που σας τη συστήνουμε, χωρίς «δεύτερη» κουβέντα.
Να αναφέρουμε επίσης ότι και το Corsa στην ανανέωσή του ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, με υπογραφή “Visor”. Τη μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια μεταξύ των προβολέων.
Στο εσωτερικό ο οδηγός έχει στη διάθεσή του την κεντρική οθόνη 10 ιντσών, με κλίση προς αυτόν, ενώ στο Corsa των φωτογραφιών, και ο πίνακας οργάνων, 7 ιντσών, είναι ψηφιακός.
Opel: Τα καθίσματα στο Corsa μας άρεσαν, με υλικά που δεν ιδρώνεις.
Καλή η θέση οδήγησης, με περιμετρική ορατότητα, και ανάγνωση προς τις δύο οθόνες, όπου σε αυτή του πίνακα οργάνων πέρα από καταναλώσεις εμφανίζει και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος.
Ακολουθώντας τις προσταγές της εποχής, τα μπουτόν είναι περιορισμένα, και εκτός από το drive mode (οδηγικό μενού) και του ηλεκτρικού χειρόφρενου, υπάρχουν του κλιματισμού και για την ενεργοποίηση των φώτων.
Στη βάση της κονσόλας βρίσκεται ο μικρός διακόπτης του αυτόματου κιβωτίου, που συνδυάζεται και με paddles στο τιμόνι, νέας σχεδίασης με χειριστήρια.
Και τώρα στο πιο ενδιαφέρον «κομμάτι» του μπορντό Corsa, καθώς όπως προαναφέραμε είναι η πρώτη φορά που η γκάμα του μοντέλου απέκτησε υβριδική έκδοση.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 3κύλινδρος 1.2 λίτρων που σε αυτήν την έκδοση αποδίδει 100 ίππους με ροπή 205 Nm και συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό 48 volt σύστημα 21 kW με 55 Nm ροπής.
To κιβώτιο είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Το Corsa ξεκινάει πάντα ηλεκτρικά, συνοδεία διαπεραστικού ήχου από το ηλεκτρικό σύστημα, απουσία κάθε μηχανικού θορύβου.
Η παρουσία του θερμικού κινητήρα δεν γίνεται αντιληπτή, ενώ ξεχωρίζει η απόκρισή του από τις χαμηλές στροφές, κάτι στο οποίο συμβάλλει το υβριδικό σύστημα.
Το αυτοκίνητο «πατάει» καλά στο δρόμο, που σε αυτό το κεφάλαιο το λόγο έχουν οι αναρτήσεις, αλλά και οι σωστές διαστάσεις των ελαστικών 195/55-16, που στην περίπτωση ήταν τοποθετημένα σε ωραίες ζάντες αλουμινίου σε σκούρα γκρι απόχρωση.
Το τιμόνι είναι κάπως ελαφρύ, και θα το λατρέψουν οι φίλες μας οι σοφερίνες.
Από πλευράς κατανάλωσης χωρίς να έχουμε κινηθεί σε πνεύμα οικονομίας το κομπιούτερ έδειξε 6.3 λίτρα/100 χλμ.
Με οικονομική οδήγηση ο δείκτης μπορεί να κατέβει, αλλά όταν οδηγείς δεν γίνεται να είναι «κολλημένο» το μυαλό σου στην οικονομία. Υπάρχουν και εξωτερικοί παράγοντες που σε αναγκάζουν να πιέζεις πιο βαθιά το δεξί πόδι.
Στις άλλες επιδόσεις το Corsa Hybrid ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα, για τα 0-100 ο χρόνος είναι 9,9 δευτ. και 102 γρ./χλμ. σε εκπομπές ρύπων.
Υβριδικό Corsa λοιπόν, το πιο μικρό μοντέλο της Opel εξηλεκτρίστηκε, έγινε πιο μοντέρνο σχεδιαστικά μετά τις «επεμβάσεις», είναι προσεγμένο εσωτερικά, και πλέον με την προσθήκη του υβριδικού πιο οικονομικό στη χρήση του. Οι τιμές ξεκινούν από τα 24.100 ευρώ.
Και μη ξεχνάτε οτι η Opel είναι η μοναδική γερμανική εταιρία στον Όμιλο Stellantis.
Αυτό κάτι σημαίνει…
Περισσότερες φωτογραφίες: