Ο προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, αποκάλυψε την ιδανική στρατηγική για το γκραν πρι της Ισπανίας.
Ακόμη ένα αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 έρχεται, αυτή τη φορά στη Βαρκελώνη. Είναι ένας αρκετά δύσκολος αγώνας για όλες τις ομάδες, αφού το συγκεκριμένο σιρκουί είναι απαιτητικό και φέρνει στην επιφάνεια οποιαδήποτε υστέρηση έχει ένα μονοθέσιο.
Κάπως έτσι, η στρατηγική αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο. Έτσι έγινε και στον Καναδά, με τον Μαξ Φερστάπεν να επικρατεί λόγω της γρήγορης αντίδρασης της Red Bull μετά το ατύχημα του Σάρτζεντ.
Formula 1: Πως πρέπει να διαχειριστούν τα ελαστικά τους οι πιλότοι
Η Pirelli χαρακτήρισε το Circuit de Barcelona-Catalunya «μία από τις πιο απαιτητικές -τεχνικά- πίστες για τα μονοθέσια και τα ελαστικά». Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι επέλεξε για άλλη μια φορά τις τρεις σκληρότερες γόμες – C1, C2 και C3, τις ίδιες που επιλέχθηκαν και για τον εναρκτήριο αγώνα στο Μπαχρέιν.
Ο φετινός ισπανικός αγώνας θα διεξαχθεί τρεις εβδομάδες αργότερα από ό,τι το 2023, κάτι που σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες θα είναι υψηλότερες. Αυτό θα μπορούσε να κάνει τη γόμα C3 λιγότερο… ελκυστική, ενώ πέρυσι ήταν η πιο ανταγωνιστική.
The Barcelona-Catalunya Circuit is one of the most technically demanding tracks for the cars and also for the tyres. Therefore, it’s no surprise that once again for this event, Pirelli has chosen its three hardest 2024 dry tyre compounds: C1 as Hard, C2 as Medium and C3 as Soft. pic.twitter.com/ejvgKnrBGj
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) June 17, 2024
Όσον αφορά τη στρατηγική, το ιδανικό θα ήταν οι ομάδες να ακολουθήσουν αγώνα δύο πιτ στοπ, σύμφωνα με την Pirelli. Αλλά δεν αποκλείεται να δούμε παραπάνω.
«Εάν η φθορά των ελαστικών είναι υψηλότερη, τότε ακόμη και τρία πιτ στοπ μπορεί να δούμε στην Ισπανία, ειδικά μετά τον περσινό αγώνα, που είδαμε ότι οι προσπεράσεις είναι ευκολότερες από ό,τι στο παρελθόν», εξήγησε ο προμηθευτής ελαστικών.
«Ένα άλλο ζήτημα στην πίστα Βαρκελώνης-Καταλονίας είναι η σημασία των κατατακτήριων. Σε 24 αγώνες εδώ, ο poleman πήρε και τη νίκη. Σε τέσσερις άλλες περιπτώσεις, ωστόσο, ο ταχύτερος των κατατακτήριων δοκιμών στον αγώνα εγκατέλειψε».