Ολοκληρώθηκαν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά στην πίστα των Μεγάρων, του 1ου γύρου για το αντίστοιχο πρωτάθλημα.
Ας δούμε πιο αναλυτικά πώς εξελίχθηκαν οι σημερινές δοκιμές:
Στην Ομάδα Ν, ο μοναδικός συμμετέχων της κλάσης Ν4, ο Π. Σολδάτος με Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ, σημείωσε ταχύτερο γύρο 1:06.528, και όπως αναμενόταν θα ξεκινήσει από την 1η θέση της εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής. Δίπλα του θα βρεθεί ο γρηγορότερος συνδυασμός της Ν2, ο «Geo» με Peugeot 106, που έγραψε 1:10.692. Ακολούθησαν από την ίδια κλάση τα Peugeot 106 του Π. Φούντα (Peugeot 106) με 1:11.268 και του «Filon» με 1:11.798, ενώ οριακά πάνω από το «12» βρέθηκε ο Τ. Κουλουρίδης (1:12.062). Την πολύ ανταγωνιστική αυτή κλάση συμπληρώνουν οι Ν. Κόκκοτας (1:13.029) και «Αστριός» (1:13.327).
Ο Π. Σολδάτος συμμετέχει όμως και στην Ομάδα Α, με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII Α8. Βελτιώνοντας την πρωινή επίδοσή του στα ελεύθερα δοκιμαστικά με αυτό, πέτυχε 1:05.457 στα χρονομετρημένα, εξασφαλίζοντας και εδώ την 1η θέση στην εκκίνηση. Οι δύο διεκδικητές της κλάσης Α7 έριξαν αρκετά τους πρωινούς χρόνους τους, με τον Α. Τζαβάρα (Opel Astra F GSi) να επικρατεί τελικά με 1:07.813, απέναντι στον Λ. Λεοντόπουλο (Honda Civic Type R) που έφτασε ως το 1:08.518. Πιο πίσω, στη μάχη της Α6, ο Γ. Παπαδόπουλος (Peugeot 206) σημείωσε 1:11.036 και ο Ρ. Καίσαρ (Peugeot 106) 1:11.719.
Μεταξύ των οδηγών της Ομάδας Ε, ταχύτερος ήταν ο Ι. Λούκος (Citroen Saxo Ε11), γράφοντας χρόνο 1:08.627. Μπορεί ο Ε. Καλκούνος (BMW M3 E30) να είχε πετύχει στα ελεύθερα δοκιμαστικά χαμηλότερο χρόνο (1:07.376), όμως στα χρονομετρημένα δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από 1:11.758, πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει την προσπάθειά του από μηχανική βλάβη. Πιο πίσω βρέθηκε ο Σ. Καραμεσίνης (Opel Ascona 2.0E) με χρόνο 1:12.050, ενώ 1:12.589 πέτυχε ο Δ. Πλακουτσής (Peugeot 206 GT).
Απέναντι στους οδηγούς της Ομάδας Ε θα αγωνιζόταν κανονικά και η μοναδική συμμετοχή της Formula Saloon, ο Δ. Δημολάς, με VW Golf GT. Ο οποίος είχε σπάσει το 1:08 νωρίτερα, όμως λόγω βλάβης δεν κατάφερε να συμμετάσχει στα Χρονομετρημένα.
Στα Ιστορικά, ο συνήθης πρωταγωνιστής Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth 4×4) σε αυτή τη συνάντηση βρήκε έναν δυνατό αντίπαλο, στο πρόσωπο του Θ. Πετράκη, με μια Porsche 911 RSR. Ο οποίος βελτιωνόταν μέσα στη μέρα για να γράψει τελικά 1:07.664, αφήνοντας 2ο τον Σταφυλοπάτη με 1:08.778. Πιο πίσω, το 1:10.311 του Ι. Λούκου (VW Golf GTI 16V) τον έφερε μπροστά από το 1:10.557 του T. Κουτσίκου (BMW 2002). Πολύ κοντά τους βρέθηκε και ο Ν. Μαργέτης με το όμορφο Nissan 260Z (1:10.816), ενώ θα ακολουθήσουν στη σειρά εκκίνησης οι Η. Τσαγγαράς (Opel Manta 200E) και Α. Εδιπίδης (Ford GT40).
Οι δοκιμές του αγώνα ταχύτητας πλαισιώθηκαν από το 1ο Σκέλος της ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge. Στη νορμάλ κατηγορία Stock εκείνος που επικράτησε ήταν ο Δ. Καροφυλάκης, με Seat Leon Cupra R. Γράφοντας συνολικό χρόνο 6:15.725 για 5 γύρους (με ταχύτερο γύρο 1:14.534), δεν απειλήθηκε από τον Γ. Καλοβυρνά με VW Golf GTI (6:40.374) και τον Α. Κολοβέντζο, με Daihatsu Charade (6:50.520).
Στην πιο ελεύθερη κατηγορία Extreme, ο Δ. Δημολάς με το VW Golf GT της Formula Saloon, παρά το μηχανικό πρόβλημα που ήδη αντιμετώπιζε, ολοκλήρωσε τους 4 γύρους του σε 4:31.917, κάτι που τον έφερε στην 1η θέση. Μια ανάσα πίσω του βρέθηκε ο Ι. Χεκιμιάν με Custom Lahoz Speedcar και χρόνο 4:32.100, ενώ ήταν αυτός που πέτυχε τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας, με 1:07.899, έναντι 1:07.927 του Δημολά.
Πιο πίσω, τη δική τους κόντρα είχαν τα άλλα δύο Crosskarts του αγώνα. Ο Μ. Δημούσης επικράτησε τελικά έναντι του Αμερικάνου, με συνολικό χρόνο 4:39.351 και 4:39.698, αντίστοιχα. Και εδώ, ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από τον 2ο, με 1:08.681 έναντι 1:09.669. Κοντά μεταξύ τους βρέθηκαν οι διεκδικητές της κλάσης Extreme Γ, με τον Κ. Κλωνάρη (Toyota Starlet) να πετυχαίνει 4:42.384 και να επικρατεί τελικά απέναντι στον Χ. Καλοβυρνά (VW Golf GTI), με 4:45.840.
Την Κυριακή, το warm up θα ξεκινήσει στις 08:30, το 2ο σκέλος του HTTC στις 09:55 και ο πρώτος αγώνας ταχύτητας της ημέρας στις 10:50. Η παρουσία θεατών δεν επιτρέπεται. .