Στα σύννεφα ανέβηκε κυριολεκτικά το Hyundai Ioniq 5 N, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της κορεάτικης εταιρείας.
Η Hyundai λοιπόν συμμετείχε στη θρυλική διεθνή ανάβαση Pikes Peak, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Κολοράντο στις 23 Ιουνίου. Συνολικά τρία Ioniq 5 N «σκαρφάλωσαν» σε υψόμετρο 1.438 μέτρων της απαιτητικής ανάβασης των 20 χλμ. και 156 στροφών. Η Hyundai σχεδίαζε αρχικά να συμμετέχει με τέσσερα Ioniq 5 N (δύο Ioniq 5 N TA και δύο Ioniq 5 N παραγωγής).
Ωστόσο, ο Πολ Ντάλενμπαχ, ο οποίος θα οδηγούσε το ένα Ioniq 5 N παραγωγής τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής διαδρομής. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι το υψόμετρο, το οποίο επηρεάζει τόσο τους οδηγούς όσο και τα οχήματα.
Στη φετινή ανάβαση Pikes Peak η Hyundai συμμετείχε τελικά με δύο Ioniq 5 N TA (Time Attack) και ένα Ioniq 5 N παραγωγής, πετυχαίνοντας ρεκόρ στις κατηγορίες βελτιωμένων ηλεκτρικών (Electric Modified) και SUV/Crossover παραγωγής.
Συγκεκριμένα, το Ioniq 5 N TA που οδηγούσε ο εργοστασιακός οδηγός της Hyundai στο WRC, Ντάνι Σόρδο, τερμάτισε τον αγώνα σε 09:30.852, θέτοντας νέο ρεκόρ στην κατηγορία. Πίσω από το τιμόνι του δεύτερου Ioniq 5 N TA βρίσκονταν ο Ράντι Πομπστ, ο οποίος «έγραψε» χρόνο 09:55.551.
Οι επεμβάσεις που είχαν γίνει στα Ioniq 5 N TA αφορούσαν ρυθμίσεις στο λογισμικό για την αύξηση της μέγιστης απόδοσης του πίσω ηλεκτροκινητήρα κατά 37 ίππους (27 kW), νέα αμορτισέρ, φρένα αγωνιστικών προδιαγραφών και τοποθέτηση slick ελαστικών Yokohama ADVAN A005 18 ιντσών.
Το Ioniq 5 N παραγωγής οδήγησε ο Ρον Ζάρας και τερμάτισε με χρόνο 10:49.267, επιδεικνύοντας τις κορυφαίες δυνατότητες του ηλεκτρικού μοντέλου χωρίς τροποποιήσεις. Για την ιστορία να πούμε ότι η Hyundai συμμετείχε για πρώτη φορά στην ανάβαση Pikes Peak το 1992, όταν ο Ροντ Μίλεν κέρδισε στην κατηγορία 2-Wheel Drive Showroom Stock με χρόνο13:21.17, οδηγώντας ένα Scoupe. Μια ακόμα σημαντική στιγμή στην ανάβαση Pikes Peak ήταν το 2012, όταν ο Ρις Μίλεν κατάφερε χρόνο 9:46.164 με ένα Hyundai Genesis Coupe.