Δεν είχε επιτυχία ο πρώτος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας στην πίστα των Μεγάρων που διοργάνωσε το σωματείο ΕΛΛΑΔΑ, καθώς οι συμμετοχές ήταν πολύ λίγες. Ο αγώνας έγινε χωρίς την παρουσία θεατών
Αναλυτικά
Ομάδα Ν
Ο Σολδάτος, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ Ν4, το μόνο της κατηγορίας N4 ανάμεσα στα πολύ μικρότερα αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος, καθυστέρησε στην εκκίνηση κι έτσι έπεσε στην 4η θέση, μεταξύ των αυτοκινήτων της Ν2 που ξεκινούσαν πίσω του. Μέχρι τον 2ο γύρο όμως είχε ξαναπεράσει μπροστά από όλα, όπου και έμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα, γράφοντας στην πορεία ταχύτερο γύρο 1:06.780.
Ο Π. Φούντας (Peugeot 106 N2), που είχε ξεκινήσει από την 3η θέση, ήταν εκείνος που βρέθηκε επικεφαλής στην 1η στροφή του αγώνα, με τον «Geo» (Peugeot 106 N2) πίσω του. Η μεταξύ τους διαφορά μειωνόταν μέχρι τον 5ο γύρο, όταν ο «Geo» πέρασε μπροστά, καθαρά, στην ευθεία πριν την Κ8. Ο Φούντας συνέχισε να πιέζει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο του στον 16ο γύρο, χωρίς όμως να καταφέρει να ξαναπλησιάσει τον «Geo».
Πολύ ανταγωνιστικά φάνηκαν στην αρχή του αγώνα και τα επόμενα αυτοκίνητα της Ν2, με τους «Filon», Τ. Κουλουρίδη και Ν. Κόκκοτα στο τιμόνι. Τελικά όμως δεν προέκυψε κάποια εναλλαγή θέσης μεταξύ τους, ούτε και απειλήθηκαν από τον «Αστριό» που ακολουθούσε από απόσταση, οπότε τερμάτισαν με αυτή τη σειρά.
Ομάδες Α και Ε
Λόγω των εγκαταλείψεων του Σαββάτου, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν τη διεξαγωγή ενός κοινού αγώνα για τις Ομάδες Α και Ε, με 8 αυτοκίνητα συνολικά. ‘Όμως στη συνέχεια έμελλε να μειωθούν κι άλλο. Ο Πλακουτσής (Peugeot 206 GT E11) δεν εμφανίστηκε στην εκκίνηση, ενώ στο γύρο σχηματισμού εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα ο Λεοντόπουλος (Honda Civic Type R A7). Λόγω των υγρών που είχαν χυθεί στη στροφή Κ9, η εκκίνηση καθυστέρησε μέχρι να καθαριστεί η πίστα. Και στον επόμενο γύρο σχηματισμού, πριν από τη 2η εκκίνηση, εγκατέλειψε από κινητήρα και ο Σολδάτος (Mitsubishi Lancer Evo VIII Α8).
Από τα αυτοκίνητα που εκκίνησαν τελικά στον αγώνα, ο Τζαβάρας (Opel Astra F GSi Α7) έφυγε 1ος και διατήρησε τη θέση του στην πρώτη στροφή, με τον Λούκο (Citroen Saxo Ε11) να βρίσκεται πίσω του. Η διαφορά των δύο ήταν μικρή αλλά σταθερή μέχρι περίπου το μέσο του αγώνα, όταν ο Λούκος πλησίασε αρκετά στην Κ4, δείχνοντας ότι ετοιμάζεται να επιτεθεί. Οι δύο οδηγοί συνέχισαν να κινούνται με ίδιο ρυθμό, γυρίζοντας συχνά κάτω από το 1:08. Μόνο λίγο πριν το τέλος του αγώνα, όταν έφτασαν να ρίξουν γύρο στα τελευταία αυτοκίνητα, ο Λούκος βρήκε την ευκαιρία που έψαχνε και προσπάθησε να προσπεράσει στην Κ9, χωρίς αποτέλεσμα.
Από τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν, ο Καίσαρ (Peugeot 106 Α6) ήταν αρχικά μπροστά από τον Γ. Παπαδόπουλο (Peugeot 206 Α6) και τον Καραμεσίνη (Opel Ascona 2.0E Ε11). Όμως ο οδηγός του Ascona βρήκε άμεσα έναν πιο γρήγορο ρυθμό, περνώντας το 206 και 3 γύρους αργότερα και το 106. Ο Καίσαρ ξαναβρέθηκε δίπλα στον Καραμεσίνη, όταν ο τελευταίος ανοίχτηκε πολύ στην έξοδο της Κ9, όμως στην Κ1 έστριψε πρώτος ο οδηγός του Ascona και η σειρά παρέμεινε έτσι ως το τέλος.
Ιστορικά
Εδώ κρατήθηκε ψηλά η σημαία. Στην εκκίνηση, το Ford Sierra Cosworth 4×4 του Σταφυλοπάτη πετάχτηκε μπροστά, παίρνοντας την 1η θέση από τον Πετράκη, με την πρωτοεμφανιζόμενη Porsche 911 RSR. Οι δυο τους βρέθηκαν πολύ κοντά αρκετές φορές στη συνέχεια, με τον Πετράκη να πλησιάζει συνήθως στα φρένα στη στροφή Κ1, αλλά χωρίς να καταφέρει να προσπεράσει το πρώην εργοστασιακό Sierra.
Στην 3η θέση βρέθηκε από την αρχή του αγώνα ο Λούκος (VW Golf GTI 16V), χωρίς να μπορεί να απειλήσει τους πρώτους, ούτε και να απειληθεί από τον Κουτσίκο (BMW 2002) που τον ακολουθούσε.
Hellenic Time Trial Challenge – 2o Σκέλος
Την Κυριακή, στο 2ο σκέλος της κατηγορίας Stock αγωνίστηκαν μόνο δύο οδηγοί, αφού ο Κολοβέντζος (Daihatsu Charade) δε συμμετείχε. Ο ταχύτερος του Σαββάτου Καροφυλάκης (Seat Leon Cupra R) σημείωσε ξανά τον καλύτερο χρόνο, 1:14.903, ολοκληρώνοντας την 5άδα των γύρων του σε 6:20.834. Πίσω του, ο Καλοβυρνάς (VW Golf GTI) χρειάστηκε, αντίστοιχα, 6:43.013, με ταχύτερο γύρο 1:18.943.
Στην κατηγορία Extreme, το 2ο σκέλος έγινε χωρίς τη συμμετοχή του Δημολά, που είχε κερδίσει το Σάββατο αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε. Έτσι, πρώτος ήταν τελικά ο Χεκιμιάν (Custom Lahoz Speedcar), με συνολικό χρόνο 4:30.902 και ταχύτερο γύρο 1:07.623. Πίσω του, στη 2η θέση της κατηγορίας αλλά και του Cross car Cup, ήταν ο «Αμερικάνος», με ίδιο φορμουλάκι, χρόνο 4:41.136 και ταχύτερο γύρο 1:09.732, ενώ την 3άδα συμπλήρωσε ο Δημούσης (Custom Semog), με 4:43.447 και 1:10.390, αντίστοιχα.
Ελάχιστα πιο πίσω βρέθηκε το γρηγορότερο συμβατικό αυτοκίνητο της κατηγορίας, το Toyota Starlet του Κλωνάρη, με συνολικό χρόνο 4:43.722, αλλά με πιο καλό ταχύτερο γύρο 1:10.184. Ακολούθησαν οι Κοντογεωργίου (Seat Leon 1M), Μητρόπουλος (Citroen AX) και Κρηπίδας (Opel City 1.6),
Τα αναλυτικά αποτελέσματα, με το γυρολόγιο κάθε οδηγού και τους χρόνους των δοκιμών, μπορείτε να τα βρείτε στο www.infomega.gr/live.
________________