Το νέο Peugeot 3008 όπως αναφέραμε στο οδηγικό κομμάτι, περισσότερα διαβάστε εδώ, πρόκειται για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο που μόνο στο όνομα είναι ίδιο με τον προκάτοχο του, κυρίως από πλευράς σχεδίασης, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά.
Έχει αναπτυχθεί στη νέα πλατφόρμα της Stellantis, STLA Medium, όπου παίζει με άλλον αέρα στη premium μεσαία κατηγορία.
Nα σημειωθεί ότι είναι το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis που «χτίστηκε» σε αυτήν την πλατφόρμα.
Εκτός από τη σχεδίαση-FastBack– (SUV με έντονα κυρτό το πίσω κρύσταλλο) η Peugeot σε ότι αφορά το εσωτερικό, ανέπτυξε ακόμα περισσότερο τη φιλοσοφία του i-cockpit, η οποία πέρασε σε άλλο επίπεδο με όλα να ξεκινούν και να τελειώνουν στην κυρτή πανοραμική αιωρούμενη ψηφιακή οθόνη 21 ιντσών.
Η κυρτή οθόνη είναι άλλη μια τεχνολογική πρεμιέρα που συναντάμε στο 3008, μετά την πλατφόρμα, που δείχνει το πόσο δυναμικά η Peugeot «ρίχνει» στην αγορά το νέο μοντέλο.
Το ταμπλό φέρει τη νέα σχεδίαση, που εκτείνεται σε δύο επίπεδα, διακρίνεται για τα ανακυκλωμένα -ποιοτικά-υλικά, ενώ καινοτομεί με τον επιλογέα.
Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου δε βρίσκεται πλέον στη βάση της κονσόλας, μετακινήθηκε στο ταμπλό, δίπλα ακριβώς από τη μπουτόν start/stop του κινητήρα, αφήνοντας έτσι ακόμα περισσότερο χώρο για μικροαντικείμενα μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων.
Έτσι άφθονοι χώροι μικροαντικειμένων βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα μεταξύ των καθισμάτων οδηγού-συνοδηγού καθώς και μια έξυπνη-κρυφή-βάση για επαγωγική φόρτιση του smart phone.
Φαρδιά και άνετα τα καθίσματα, που συνδυάζουν ύφασμα/δέρμα, επιλογές ατμοσφαιρικού φωτισμού και φυσικά το μικρό νέας σχεδίασης τιμόνι με τα χειριστήρια, δημιουργούν με πολύ ωραία και χαλαρή ατμόσφαιρα.
Peugeot: Σε αμιγώς ηλεκτρικό, υβριδικό, plug-in hybrid είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά το νέο 3008
Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες, το 3008 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τους εξής συνδυασμούς.
Με κινητήρα 1.2 λίτρων με ήπιο υβριδικό αυτοφορτιζόμενο σύστημα με 136 ίππους.
Με μοτέρ 1.6 λίτρων σε plug-in hybrid έκδοση με 195 ίππους, καθώς και ως αμιγώς ηλεκτρικό με δύο διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες από άποψης ισχύος και αυτονομίας.
Το αυτοκίνητο έκτος από το design που μαγνητίζει τα βλέμματα, η νέα πλατφόρμα έχει προσθέσει πάρα πολύ στην οδική συμπεριφορά αυτοκινήτου, με τον οδηγό να αισθάνεται ότι οδηγεί ένα συμπαγές αυτοκίνητο με το όλο αίσθηση σύστημα τιμονιού.
Σήκωσε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη η Peugeot με το νέο 3008, κάτι που δε θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά καθώς ο στόχος είναι ένας και μοναδικός, θέση στην premium κατηγορία, όπου επάξια έχει πλασαριστεί.
Οι τιμές όλων των εκδόσεων στον πίνακα που ακολουθεί, με τη βασική -Allure Hybrid-να εκπλήσσει καθώς απο πλευρά εξοπλισμού καλύπτει και τον πιο απαιτητικό.
Δείτε το βίντεο με το νέο i-cockpit στο 3008