Η BMW είναι η πρώτη εταιρεία που συνδυάζει τα δύο επίπεδα αυτόνομης οδήγησης σε ένα μοντέλο, που δεν είναι άλλο από την κορυφαία σειρά 7.
Τι σημαίνει όμως αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και 3; Και τα δύο συστήματα στοχεύουν στην άνεση και στις πιο ξεκούραστες μετακινήσεις εντός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο, με τον οδηγό να μπορεί να παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι ή ακόμα και να μην έχει στραμμένη την προσοχή του στο δρόμο.
BMW σειρά 7: Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και 3
Η λιμουζίνα της BMW, η σειρά 7 μπορεί πλέον να παραγγελθεί και με τα δύο αυτά συστήματα, προσφέροντας ακόμα πιο άνετες και χαλαρωτικές μετακινήσεις σε περιπτώσεις έντονου κυκλοφοριακού ή βαρετών διαδρομών στον αυτοκινητόδρομο.
Με την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, ο οδηγός της σειράς 7 της BMW, μπορεί να μην έχει τα χέρια του στο τιμόνι και να τα ξεκουράσει, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να ενεργοποιήσει και το αυτόματο προσπέρασμα της BMW και σε ταχύτητες μέχρι 130 χλμ./ώρα. Το σύστημα αυτό λειτουργεί με την προϋπόθεση ότι οι λωρίδες στον αυτοκινητόδρομο είναι οριοθετημένες και σηματοδοτημένες, ενώ ο οδηγός θα πρέπει να είναι έτοιμος να επέμβει σε περίπτωση κινδύνου.
Το επίπεδο 3 αφήνει ακόμα περισσότερες ελευθερίες στον οδηγό, καθώς ενεργοποιείται σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και μέχρι τα 60 χλμ./ώρα. Εκεί ο οδηγός μπορεί να διαβάζει μηνύματα, να γράφει e-mails και να μην έχει την προσοχή του στο δρόμο, καθώς το αυτοκίνητο οδηγείται μόνο του…
Βέβαια και στο επίπεδο 3, ο οδηγός θα πρέπει να μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, που θα γίνει μετά από ηχητικές ειδοποιήσεις που θα εκπέμψει το αυτοκίνητο, αν πχ υπάρχουν έργα στο δρόμο.
Τα δύο αυτά συστήματα είναι για την ώρα διαθέσιμα στη γερμανική αγορά, με επιπλέον κόστος 6.000 ευρώ, ενώ αργότερα θα διατίθενται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.