Επι εποχής πανδημίας, η αγορά αυτοκινήτου μέσω του Διαδικτύου είχε αρχίσει να αποκτάει μια δυναμική.
Όμως τι γίνεται σήμερα που η καθημερινότητά έχει γυρίσει στην κανονικότητα.
Τις απαντήσεις τις δίνουν οι ίδιες οι εταιρίες βλέποντας ότι οι πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου να έχουν μειωθεί αρκετά.
Η Volvo λοιπόν εγκατέλειψε τον στόχο της να ολοκληρώσει τις μισές παγκόσμιες συναλλαγές οχημάτων μέσω Διαδικτύου έως το 2025 με τον Μπιορν Ανγουώλ, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και εμπορικός διευθυντής της Volvo, να δηλώνει ότι «Είναι πολύ δύσκολο να μεταφέρεις ηλεκτρονικά ένα αυτοκίνητο στον πελάτη» ενώ η Mercedes, η οποία σχεδίαζε να ολοκληρώσει το 25% των διαδικτυακών της πωλήσεων έως το 2022, απώθησε τον στόχο κατά δύο χρόνια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Europe Μισέλ Κολ τόνισε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παρέχει μια «λύση κλικ για αγορά αυτοκινήτου» αλλά για όσους θέλουν να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή μέσω Διαδικτύου, αλλά ο αριθμός των πελατών που ολοκληρώνουν την αγορά μόνο διαδικτυακά είναι «πραγματικά μικρός».
Ο Αλεξέντερ Λουτζ διευθύνων σύμβουλος για την Ευρώπη της Lucid Motors, δήλωσε: «Κάθε άτομο που αγόρασε ένα Lucid είχε τουλάχιστον μία δίωρη αλληλεπίδραση με έναν υπάλληλο της Lucid».
Άρα ο παραδοσιακός τρόπος, να «δω» να «καθίσω» να «ακουμπήσω» εξακολουθεί να κερδίζει την απρόσωπη ηλεκτρονική επιλογή.