Ενδοεσθονική μάχη στο ράλι Εσθονίας, 4ος γύρος του ERC, με 14 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 187.64 χλμ. καθώς οι δύο πρώτες θέσεις του βάθρου ήταν πληρώματα από την Εσθονία.
Η νίκη παίχτηκε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή την power-stage 21.31 χλμ. μεταξύ των δύο πληρωμάτων από την Εσθονία.
Στο τέλος του πρώτου σκέλους μετά από 10 Ειδικές Διαδρομές μήκους 119,32 χλμ. οι Βίρβς-Ντριού με Skoda Fabia RS Rally2 προηγούνταν κατά 1 δευτ. των Λιναμάε-Μόργκαν με Toyota Yaris Rally2.
To 2o σκέλος αποτελείτο από 4 Ειδικές Διαδρομές 68.32 χλμ. και στις 3 Ειδικές Διαδρομές η διαφορά μεταξύ των δύο πληρωμάτων, αυξήθηκε στα 9.3 δευτ.
ERC: Οι αγώνες όμως τελειώνουν στη ράμπα.
Έτσι ο Λιναμάε ήταν ταχύτερος του Βιρβς στην τελευταία Ειδικής Διαδρομή, την power-stage κατά 11.5 δευτ. και παίρνει τη νίκη με διαφορά 2.2 δευτ.
Τρίτος ο Γκριάζιν με νέο συνοδηγό τον Μάλνιεκς στο Citroen C3 Rally2 με διαφορά 1:11.2 και στην τέταρτη θέση ένα άλλο Citroen C3 Rally2, αυτό των Όστμπεργκ-Μπαρθ στα 12 δευτ.
Μια θέση πιο κάτω οι περσινοί πρωταθλητές, οι Πάντον-Κέναρντ, από τη Νέα Ζηλανδία με Hyundai i20 Rally2.
Πολύ πίσω οι Σεσκς-Φράνσις με το Toyota Yaris Rally2, που είχαν κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή του πρώτου σκέλους όπου το αντικατέστησαν χάνοντας πάνω από 3 λεπτά και κάθε ελπίδα για τη διάκριση.
Ο αγώνας σημαδεύτηκε από την έξοδο των Τάνακ-Γιαρβέογια με Hyundai i20 Rally1, συμμετοχή που δε προσμετρούσε στον αγώνα, αλλά ήταν μια δοκιμή για το πλήρωμα από την Εσθονία ενόψει του ράλι Λετονίας.