Τις προάλλες οδηγώντας το Peugeot 2008 και φτάνοντας στον Ισθμό της Κορίνθου με προορισμό το Λουτράκι, διαπιστώσαμε ότι ο σιδηροδρομικός σταθμός στον Ισθμό, ήταν φρεσκοβαμμένος και ο πέριξ χώρος καθαρός.
Επιπλέον δεν έδειχνε εγκαταλελειμμένος, όπως μερικά χρόνια πριν, που έμοιαζε με σκουπιδότοπο.
Απεναντίας έδειχνε ότι γινόντουσαν έργα, και συνεχίζοντας προς το Λουτράκι, είδαμε ότι κατασκευάζεται η νέα σιδηροδρομική γραμμή. Κίνηση η οποία κατά τον βέλτιστο τρόπο θα εξυπηρετήσει την περιοχή του Λουτρακίου.
Μια παραδοσιακή σιδηροδρομική γραμμή που ξεκίνησε το 1954.
Να σημειωθεί ότι το 2007 ήταν η τελευταία φορά που συρμός έφτασε στο Λουτράκι και από τότε κανένα τραίνο δεν κύλησε στις γραμμές.
Με μια νέα σύμβαση έργου που υπογράφτηκε στις 12 Ιουνίου 2019, έθεσε σε επαναλειτουργία τον σταθμό του Ισθμού, όπου γίνεται αποξήλωση της υπάρχουσας παλιάς γραμμής και κατασκευάζεται καινούργια η οποία θα συνδέει τον Ισθμό με το Λουτράκι.
Το μήκος θα είναι 5.199 χλμ. με τρεις σταθμούς κατά μήκος με μονή γραμμή.
Όσο για το γκρι 2008 των φωτογραφιών, είναι η βασική έκδοση με τον 3κύλινδρο κινητήρα 1.2 λίτρων τεχνολογίας PureTech απόδοσης 100 ίππων με 205 Nm ροπής και κιβώτιο 6 ταχυτήτων με εύχρηστο εργονομικό επιλογέα.
Το 2008 σε αυτήν την έκδοση, δεν είναι για να κυνηγάς το χρονόμετρο, αλλά για κινείσαι με ασφάλεια και πρωτίστως με οικονομία, καθώς η κατανάλωση σύμφωνα με τις ενδείξεις στο καντράν 10 ιντσών δεν ξεπέρασε τα 7,6 λίτρα/100 χλμ.
10 ίντσες είναι και η οθόνη ψυχαγωγίας ενώ στο κάτω μέρος είναι τα μπουτόν -αεροπορικού τύπου-για τον κλιματισμό.
Το 3κύλνδρο «κινητηράκι» βγάζει έξυπνα τη ροπή και λόγω των σχέσεων του κιβωτίου, δεν αναγκάζει τον οδηγό στις συχνές αλλαγές ταχυτήτων.
Η συμπεριφορά στο δρόμο, παραδοσιακή γαλλική. Οι αναρτήσεις απορροφούν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων (οι σχεδιαστές-τεχνικοί στην ανάπτυξη αναρτήσεων σε ένα νέο αυτοκίνητο θα τραβούν όχι απλώς τα μαλλιά τους, αλλά θα σκίσουν και τα πτυχία τους με αυτά που θα συναντήσουν…).
Peugeot: Το τιμόνι έχει το σωστή αίσθηση χωρίς ενστάσεις για την απόδοση των φρένων.
Για τις άλλες επιδόσεις η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 183 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,8 δευτ. με 123 γρ./χλμ. σε εκπομπές.
Να θυμηθούμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.304/1.775/1.550 χλστ. με 2.605 χλστ. βάρος γύρω στα 1.200 κιλά με χώρο αποσκευών 434 λίτρων με κιτ επισκευής ελαστικού που όμως έχει υποδοχή για ρεζέρβα.
Η βασική έκδοση του Peugeot 2008 είναι μακριά από κάθε υβριδική σχέση και εξηλεκτρισμό, προσφέρει απλόχερα ποιότητα, ασφαλή συμπεριφορά, χώρους σε ένα πακέτο με πολύ στυλ.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 24.800 ευρώ.
.