Την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του πρώτου της αυτοκινήτου αποκάλυψε η Xiaomi, με οποίο επιθυμεί να πετύχει ρεκόρ χρόνου στην πίστα του Nurburgring.
Στη δεδομένη φάση το νέο SU7 Ultra κάνει πρεμιέρα στην Κίνα σε πρωτότυπη μορφή, ενώ «φωνάζει» τις άγριες διαθέσεις του με το επιθετικό bodykit, τα φαρδύτερα φτερά, το τονισμένο μπροστινό splitter, τον πίσω διαχύτη, τα πλευρικά μαρσπιέ και τη θεόρατη πίσω αεροτομή του, η οποία παράγει έως 2.145 κιλά κάθετη δύναμη.
Xiaomi SU7 Ultra: Χαμηλό βάρος και μεγάλη δύναμη
Η εκτεταμένη χρήση carbon μειώνει το βάρος του SU7 Ultra στα μόλις 1.900 κιλά, γεγονός που το καθιστά σημαντικά ελαφρύτερο από πιθανούς αντιπάλους του. Τροφοδοτείται από συνολικά τρεις ηλεκτροκινητήρες της Xiaomi, δυο πίσω και έναν μπροστά τοποθετημένο, ενώ συνδυαστικά παράγει 1.548 ίππους.
Οι επιδόσεις του είναι αναμενόμενα καταιγιστικές, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,97 δευτ., 0-200 χλμ./ώρα σε 5,97 δευτ. και 0-300 χλμ./ώρα σε 15 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα. Για την πέδηση φροντίζουν τα υψηλής απόδοσης φρένα της AP Racing, με τη βοήθεια του αναγεννητικού συστήματος πέδησης, με το SU7 Ultra να ακινητοποιείται από τα 300 χλμ./ώρα σε 15 δευτ.
Η απαραίτητη ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία CATL Qilin 2.0, η οποία διαθέτει μέγιστο ρυθμό εκφόρτισης 1.330 kW, καθιστώντας την κατάλληλη για την πίστα. Το SU7 Ultra μας δίνει ραντεβού στην «Πράσινη Κόλαση» τον ερχόμενο Οκτώβριο, όπου ο τίτλος του ταχύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου παραγωγής ανήκει στην Porsche Taycan Turbo GT με χρόνο 7:07.55. Επειδή όμως το SU7 Ultra δεν υπάγεται στην ίδια κατηγορία θα πρέπει να νικήσει το Volkswagen ID.R που έχει «γράψει» χρόνο 6:05.336 στην εμβληματική γερμανική πίστα.