Πιο πονηρά θα κλείνει το μάτι το ανανεωμένο Kia EV6 GT στους λάτρεις της παραδοσιακής οδήγησης, η οποία θυσιάζεται στο βωμό της ηλεκτροκίνησης.
Ένα από τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης είναι η απώλεια της συμμετοχικής οδήγησης με την εναλλαγή σχέσεων, καθώς όλα τα ηλεκτρικά διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο μονής σχέσης.
Το επερχόμενο EV6 GT ωστόσο θα μπορεί να δίνει στον οδηγό την ψευδαίσθηση ότι αλλάζει χειροκίνητα σχέσεις μέσω των paddles στο τιμόνι, προσομοιάζοντας τη λειτουργία αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Μάλιστα θα δίνεται και η αίσθηση κραδασμών κατά τη διάρκεια των εναλλαγών.
Kia EV6 GT: Δάνειο από το Ioniq 5 N
Αν σας θυμίζει κάτι η συγκεκριμένη τεχνική ονόματι N e-Shift, είναι επειδή προέρχεται από το υφιστάμενο κορυφαίο Ioniq 5 N, στο πλαίσιο των συγγενικών δεσμών που υπάρχουν ανάμεσα στην Hyundai και την Kia.
Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Μάιο το ανανεωμένο ΕV6 έκανε πρεμιέρα στην Κορέα, ενώ αργότερα φέτος θα λανσαριστεί και στις υπόλοιπες αγορές. Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές το φρεσκαρισμένο ΕV6 διαθέτει πλέον μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας 84 kWh, που αντικαθιστά την προηγούμενη των 77.4 kWh.
Ταυτόχρονα αναμένουμε και την έλευση της ανανεωμένης κορυφαίας έκδοση GT, η οποία δεν αποκλείεται να αυξήσει την ισχύ της από 585 σε 609 ίππους, ώστε να «ισοφαρίσει» με το Ioniq 5 N.
Ωστόσο μάλλον δε θα διαθέτει τη λειτουργία Boost που μπορεί να αυξήσει την ισχύ για 10 δευτ. στους 650 ίππους με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται ενσωματωμένο στο τιμόνι. Παράλληλα το ανανεωμένο ΕV6 GT θα στερηθεί και κάποια άλλα καλούδια του Ioniq 5 N, όπως το σύστημα N Torque Distribution που αναλαμβάνει τη μεταβλητή κατανομή ροπής εμπρός-πίσω και μπορεί να ρυθμιστεί σε 11 επίπεδα.