Ένα σημαντικό κεφάλαιο έκλεισε στη σύγχρονη ιστορία της Bentley, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή.
Στο Κρου της Βρετανίας λοιπόν, όπου βρίσκεται η έδρα της Bentley, κατασκευάστηκε χειροποίητα το τελευταίο αντίτυπο του εμβληματικού W12 twin-turbo κινητήρα των 6.0 λίτρων, ο οποίος τροφοδοτούσε τα πανίσχυρα supercars για πάνω από δυο δεκαετίες. Σύμφωνα με την Bentley συνολικά έχουν κατασκευαστεί περισσότεροι από 100.000 W12 κινητήρες, ενώ ντεμπούτο έκανε το 2003 δίνοντας πνοή στην Continental GT.
Κατά τη διάρκεια της ζωής του, η συνεχής εξέλιξη του θηριώδη κινητήρα, οδήγησε σε αύξηση 34% της ισχύος και 54% της ροπής, ενώ οι μηχανικοί της Bentley κατάφεραν μείωση 25% των εκπομπών CO2. Χαρακτηρίζεται ο πιο επιτυχημένος 12κύλινδρος κινητήρας της σύγχρονης εποχής, ενώ έπαιξε κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της Bentley ως την πιο περιζήτητη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο.
Bentley: Ο αντικαταστάτης του W12 κινητήρα
Η απόφαση για την κατάργηση του W12 κινητήρα εντάσσεται στη στρατηγική “Beyond100” της Bentley, με την οποία έχει θέσει ως στόχο να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης στη βιώσιμη πολυτελή κινητικότητα. Σημαντικό ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή θα παίξει το νέο plug-in υβριδικό σύστημα “Ultra High Performance Hybrid” που ανέπτυξε η Bentley.
Απαρτίζεται από θερμικό V8 κινητήρα και από ηλεκτροκινητήρα, με ισχύ και ροπή που φτάνει τους 782 ίππους και τα 1.000 Νm αντίστοιχα. Ταυτόχρονα θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της Bentley με εκπομπές C02 κάτω από 50 γρ./χλμ. (μέτρηση WLTP). Σημειώνεται ότι με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας θα εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 72 χλμ. Το προηγμένο υβριδικό σύστημα θα κάνει πρεμιέρα με τη νέα Continental GT Speed αργότερα φέτος, ενώ θα προσφέρει τις υπηρεσίες του και στη νέα Flying Spur.