Τα καθίσματα της Recaro έχουν «σφιχταγκαλιάσει» τους οδηγούς πολλών αυτοκινήτων, αλλά το μέλλον της πλέον είναι αμφίβολο.
Η κατασκευάστρια των σπορ-bucket εμβληματικών καθισμάτων κατέθεσε αίτηση πτώχευσης στο Περιφερειακό Δικαστήριο του Έσλινγκεν στις 29 Ιουλίου.
Ίσως λοιπόν στο κοντινό μέλλον αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η ΒΜW, η Ford και η Porsche να πρέπει να αναζητήσουν νέο προμηθευτή καθισμάτων. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το τμήμα της Recaro που ασχολείται με την κατασκευή καθισμάτων για οχήματα αποσχίστηκε το 2020 τον Όμιλο και βρίσκονταν στα χέρια της επενδυτικής εταιρείας.
Αυτό σημαίνει ότι η αίτηση πτώχευσης δεν επηρεάζει τις εταιρείες της Recaro που ασχολούνται με την κατασκευή καθισμάτων για τρένα, αεροπλάνα, γραφεία, γήπεδα ποδοσφαίρου, παιδικά καθίσματα και καρέκλες gaming.
Σε δύσκολη θέση όμως βρίσκονται οι 215 εργαζόμενοι που απασχολούνται στην κατασκευή καθισμάτων αυτοκινήτων της Recaro, ενώ εκπροσωπούνται από το γερμανικό σωματείο IG Metall. Όπως αναφέρεται μάλιστα οι εργαζόμενοι παραιτήθηκαν από αυξήσεις μισθών και επιδόματα τα τελευταία χρόνια για να βοηθήσουν στην εξυγίανση της εταιρείας.
Πώς δημιουργήθηκε η Recaro
Για την ιστορία να πούμε ότι η Recaro ιδρύθηκε το 1906 όταν ο Wilhelm Reutter άρχισε να κατασκευάζει αμαξώματα και εσωτερικούς χώρους αυτοκινήτων. Στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Reutter Karosserie και έπειτα την αγόρασε η Porsche.
Η γερμανική εταιρεία των supercars διαχώρισε τα τμήματα αμαξώματος και εσωτερικού χώρου, κρατώντας το πρώτο για δική της χρήση, ενώ το υπόλοιπο έγινε η γνωστή Recaro και άρχισε να κατασκευάζει σπορ καθίσματα για την Porsche και για την aftermarket αγορά.