Για τον Οζιέ, τον Γάλλο οδηγό της Toyota, μέχρι το ράλι Σαρδηνίας, ο 9ος παγκόσμιος τίτλος του στο WRC δεν ήταν μέρος των στόχων του.
Έχοντας ανακοινώσει και φέτος περιορισμένο πρόγραμμα ο Οζιέ, ο στόχος του ήταν να «βλέπει» τους αγώνες «μέρα με τη μέρα» και να κερδίζει όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες, αδιαφορώντας για τους βαθμούς του πρωταθλήματος.
WRC: Όμως κάτι άλλαξε μετά την Πολωνία για τον Οζιέ…
Το σημείο καμπής αυτής της σεζόν παραδόξως ήρθε στην Πολωνία, με εκείνο το άσχημο ατύχημα κατά την διάρκεια των δοκιμών που ανάγκασε τον Οζιέ και τον συνοδηγό του Λανταί να παρακολουθήσουν τον αγώνα ως θεατές, με τους Ροβάνπερα-Χάλτουνεν που κλήθηκαν την τελευταία στιγμή για να αντικαταστήσουν τους Γάλλους, να κερδίζουν τον αγώνα.
Μετά από ένα διάστημα μικρής αποθεραπείας μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός που μετά από λίγες μέρες εμφανίστηκε στην πασαρέλα του Goodwood Festival of Speed στην Αγγλία, ο Οζιέ.
Μετά το γεγονός της Πολωνίας θεωρήθηκε ότι θα μπορούσε να ήταν μια ώθηση για περαιτέρω μείωση της δραστηριότητας και ίσως να κρεμάσει το κράνος του μετά το τέλος της σεζόν στην Ιαπωνία ή άντε μετά την πρεμιέρα του νέου χρόνου, το ράλι Μόντε Κάρλο, που τόσο πολύ του αρέσει σαν αγώνας, πλέον ότι είναι ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες, 8 στο WRC και μια όταν προσμετρούσε ως IRC.
Και ήρθε το ράλι Λετονίας…
Mετά όμως από τη δεύτερη θέση του στο ράλι Λετονίας, πίσω από το Ροβάνπερα, είδε την υλοποίηση του νέου του στόχου του να πραγματοποιείται, δηλώνοντας έξυπνα στον τερματισμό του αγώνα της Βαλτικής οτι, προσπαθεί να φέρει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς στην ομάδα του.
Και η συνέχεια στη Φινλανδία, όπου ο Οζιέ έχει κερδίσει μια μόνο φορά το 2013 με τον γερμανικό οδοστρωτήρα, το Volkswagen Polo WRC, με την Toyota να κατεβαίνει πάνοπλη με 5 Yaris Rally1, (Ροβάνπερα, Οζιέ, Έβανς, Κατσούτα, Παγιάρι) όπου από τους 6 τελευταίους αγώνες στη Φινλανδία έχει κερδίσει τους 5 και έναν η Hyundai.
Στη Φινλανδία οι διεκδικητές πάνε με την εξής βαθμολογία, Νεβίλ 145 βαθμούς, Τάνακ 137, Έβανς 132, Οζιέ 117 και Ροβάνπερα 86.
Παρών λοιπόν στη Φινλανδία ο Οζιέ μαζί με την «σαΐτα» τον Ροβάνπερα και είναι επιτακτική ανάγκη στη μάχη του τίτλου, οι περισσότεροι βαθμοί.
Πάνω απ’ όλα όμως ο Οζιέ θα είναι παρών στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όπου δεν προβλέπεται η συμμετοχή του Κάλε (οι συμμετοχές για τον μεγάλο μας εθνικό αγώνα λήγουν στις 5 Αυγούστου, μια ημέρα μετά το τέλος του ράλι Φινλανδίας) προς το παρόν, οπότε, αν όλα πάνε ομαλά, και ο Οζιέ με τους βαθμούς που συγκεντρώσει, βρεθεί στη μάχη για τον τίτλο, αυτό σημαίνει αυτόματα η παρουσία του στη Χιλή, όπου αρχικά δεν ήταν στα σχέδιά του.
Ακόμα κι αν τώρα έχει γίνει σαφές ότι ο Γάλλος και η ομάδα του στοχεύουν στο ρεκόρ του Λεμπ, το τοπίο θα ξεκαθαρίσει μόνο μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, γιατί στον δρόμο προς τον τίτλο τα περιθώρια λάθους για όσους κυνηγούν είναι αρκετά στενά…