Το τελευταίο διάστημα κυκλοφόρησαν διάφορες φήμες, ότι ο ‘Ομιλος Stellantis που ανήκει η Maserati ενδιαφέρεται να την πουλήσει.
Και σε αυτές τις φήμες ήρθε η απάντηση της Stellantis τονίζοντας οτι «δεν έχει καμία πρόθεση να πουλήσει τη μάρκα με σήμα την Τρίαινα, όπως δεν έχει καμία πρόθεση να συγκεντρώσει τη Maserati με άλλους ιταλικούς ομίλους πολυτελείας».
Με αυτά τα λόγια, ο Όμιλος με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Κάρλος Ταβάρες διαψεύδει τις φήμες του Τύπου, σύμφωνα με τις οποίες υπάρχει πρόθεση πώλησης της Maserati ή επαναφοράς της υπό τον έλεγχο της Ferrari.
Στο επίσημο σημείωμα αναφέρεται επίσης ότι υπάρχει «άνευ όρων δέσμευση για το λαμπρό μέλλον της Maserati ως η μόνη μάρκα πολυτελείας από τα 14 brands του Ομίλου Stellantis».
Η υπόθεση ότι ο Όμιλος Stellantis ήθελε να πουλήσει τη Maserati γεννήθηκε, μετά την τοποθέτηση της οικονομικής διευθύντριας, Νάταλι Κνάιτ, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου του Ομίλου Stellantis για το 2024 η οποία είχε σχολιάσει «Θα μπορούσε να υπάρξει αξιολόγηση στο μέλλον για το ποιο είναι το καλύτερο σπίτι για τη Maserati».
Η διευκρίνιση σχετικά με τη δέσμευση του Ομίλου Stellantis να «δημιουργήσει όσο το δυνατόν περισσότερη αξία για τη μάρκα» δεν ήταν αρκετή για να καταπνίξει τις φήμες για πιθανή πώληση, δεδομένου ότι ο Όμιλος δεν ξεκίνησε καλά το 2024 (τα κέρδη μειώθηκαν στο μισό) και ότι αναφέρθηκε μόνο η απόδοση της Maserati ( Οι πωλήσεις μειώθηκαν από 15.300 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2023 σε 6.500 μονάδες το 2024).
Maserati: Η εταιρεία διευκρινίζει ότι βρίσκεται σε μεταβατική φάση προς την ηλεκτροκίνηση
Με το πρόγραμμα Folgore BEV το οποίο θα συμπληρωθεί με εκδόσεις θερμικών κινητήρων για την Granturismo και υβριδικές εκδόσεις για το Grecale, ενώ ετοιμάζονται οι διάδοχοι των Quattroporte και Levante.
Ακόμη και η υπόθεση της επιστροφής κάτω από την ομπρέλα της Ferrari δεν βρίσκει «κανένα είδος αντιστοιχίας στο πλαίσιο της στρατηγικής της Maserati στο μακροπρόθεσμο στρατηγικό σχέδιο Dare Forward 2030».
Η Maserati αντιπροσωπεύει την «πολυτέλεια» για τον Όμιλο Stellantis και θα συνεχίσει να εστιάζει «στις επιθυμίες των πελατών της. Για το λόγο αυτό η Maserati υλοποιεί μια σειρά από πρωτοβουλίες για να επεκτείνει την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά, να ενισχύσει την εικόνα της επωνυμίας της και να υπογραμμίσει τη μοναδικότητα των προϊόντων της. Η Maserati αντιμετωπίζει μια σημαντική πρόκληση και πρέπει να παραμείνει προσηλωμένη στους στόχους της τους επόμενους μήνες»
Αυτά τα λόγια έρχονται από αξιωματούχους του Ομίλου.
Στη συνέχεια, ο Όμιλος Stellantis άδραξε την ευκαιρία για να επαναλάβει «τη δέσμευσή του σε ολόκληρο το ευρύ χαρτοφυλάκιό της με 14 εμβληματικά brands υπενθυμίζοντας ότι καθένα από τα 14 brands έχει έναν ορίζοντα 10 ετών για να οικοδομήσει μια κερδοφόρα και βιώσιμη επιχείρηση».
Πάντως και σύμφωνα με τον σοφό λαό μας, όπου «υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά»