Τι και αν γκρινιάζει ο Φορμό για την εξοικονόμηση προετοιμασίας της Ford M-Sport σε ο,τι αφορά το Puma Rally1, στο τρίπτυχο των αγώνων του WRC στη Βαλτική.
Δηλαδή σε Πολωνία, Λετονία και Φινλανδία, τρεις αγώνες που ήταν στη σειρά, όμως και ειδικά στον τελευταίο αγώνα, το αποτέλεσμα ήρθε.
Τρίτος στο βάθρο με τον Κορία, σε έναν αγώνα με πολύ γρήγορες Ειδικές Διαδρομές, που κατά κάποιον τρόπο η μορφολογία του εδάφους είναι ίδια και στους τρεις αγώνες, για να κινείσαι νορμάλ και όχι αγωνιστικά.
Εάν αναλύσουμε τους χρόνους του Φορμό, θα δούμε ότι παρά την έλλειψη προετοιμασίας για τον αγώνα της Φινλανδίας, ο Φορμό στο service park έβγαζε μια σχετική γκρίνια, αλλά όταν αλλάχτηκαν ελατήρια και αμορτισέρ και έγιναν διάφορες ρυθμίσεις στο Puma Rally1, ο Γάλλος άλλαξε ρυθμό βελτιώνοντας σημαντικά τις προσωπικές του επιδόσεις.
Αυτό αποτελεί μια ξεκάθαρη απόδειξη ότι στην M-Sport έχουν επιστρέψει στην εξοικονόμηση πόρων στις δοκιμές, σε μια περίοδο που ο Φορμό οδηγεί πολύ προσεκτικά αποφεύγοντας τα λάθη, θέλοντας έτσι να δείξει την αξία του.
WRC: Η M-Sport απέχει παρασάγγας από τα budget της Toyota και της Hyundai.
Ότι και να κάνει, δεν μπορεί να τις πλησιάσει, οπότε η οικονομία είναι επιβεβλημένη καθώς το αποτέλεσμα δεν θα αλλάξει. Εξάλλου οι δύο ομάδες διαθέτουν και ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο WRC από πλευράς δυναμικού, αν και με μια έξυπνη κίνηση (με τον Σεσκς, αρχικά με τo μη υβριδικό Puma Rally1 και στη συνέχεια με το Puma Rally1 Hybrid) κατάφερε να συγκεντρώσει τους προβολείς σε Πολωνία και Λετονία, αλλά ότι και να γίνει η M-Sport παρά τις φιλότιμες προσπάθειες, δύσκολα θα ακολουθήσει τις άλλες δύο.
Και να σημειωθεί ότι το Puma Rally1 έχει αποδείξει πολλαπλώς ότι εκτός από ανθεκτικό είναι και ταχύτατο, αν και στους αγωνιστικούς κύκλους θεωρούν ότι το μοτέρ της Hyundai είναι «φωτιά».
Όμως ο κινητήρας είναι το ένας μέρος, το άλλο μέρος είναι οι αναρτήσεις, η αεροδυναμική, η κατανομή βάρους, και φυσικά το πλήρωμα.
Και όπου το Ford Puma Rally1 είχε πλήρωμα ικανό για την υπέρβαση, θυμηθείτε Λεμπ σε Μόντε Κάρλο, Ακρόπολις, και πέρσι τον Τάνακ, το αυτοκίνητο πρωταγωνιστούσε.