Η Cobra, το εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο επιστρέφει, από roadster σε coupe.
Και για τους συλλέκτες η επιστροφή της AC Cobra, αποτελεί είδηση.
Cobra: Για πρώτη φορά στην ιστορία της παρουσιάζει coupe αμάξωμα
Η βρετανική εταιρεία, δημιουργός της θρυλικής Cobra, που έγινε αργότερα ακόμα πιο διάσημη από την εξέλιξη που έφερε την υπογραφή του Κάρολ Σέλμπυ, παρουσίασε την Cobra GT Coupe, το πρώτο της μοντέλο με οροφή στα 123 χρόνια ιστορίας της.
Ένα μοντέλο, αποκλειστικά για συλλέκτες, καθώς η παραγωγή θα είναι σε μόλις 99 αριθμημένα αυτοκίνητα στην τιμή των 383.000 ευρώ (πλέον των φόρων), εξοπλισμένο με V8 κινητήρα με ισχύ άνω των 800 ίππων.
Παρά το νέο αμάξωμα (ή σχεδόν, καθώς η Cobra AC A98, ένα κουπέ που συμμετείχε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1964), τα σχήματα του GT Coupe θυμίζουν αυτά του προγόνου του από την πρώτη ματιά.
Σχεδιασμός πλούσιος σε καμπύλες και πλαϊνά, μακρύ καπό και μυώδεις θόλοι τροχών παραμένουν τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας Cobra, που από κάθε άποψη παραμένει ένα διαχρονικό μοντέλο.
Μάλιστα δεεν είναι τυχαίο ότι οι εξωτερικές διαστάσεις είναι ίδιες με το roadster. Σύμφωνα με το AC, το μεταξόνιο είναι 2,57 μ., το μήκος 4,23 μ. και το πλάτος 1,98 μ. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι η κατανομή βάρους, η οποία είναι 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων.
Αυτό το στοιχείο, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους, το ειδικά ανεπτυγμένο πλαίσιο και το (σχετικά) χαμηλό βάρος των 1.450 κιλών, υπόσχεται μια αρκετά ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία πάνω στο Cobra.
Οι πρώτες παραδόσεις του GT Coupé θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2025, με τους αγοραστές να μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδόσεις.
Μάλιστα, θα υπάρχει το βασικό μοντέλο με ισχύ «περιορισμένη» στους 456 ίππους, ενώ η Clubsport Edition θα αποδίδει 810 ίππους.
Οπότε υπομονή καθώς η νέα Cobra Coupe αναμφίβολα θα είναι ένα ενδιαφέρον σπορ αυτοκίνητο.
Δείτε το βίντεο: