Οι πρώτες φωτογραφίες αυτής της ιδιαίτερης Porsche έκαναν το γύρο του διαδικτύου όταν φορτωνόταν cargo για την Εβδομάδα του Αυτοκινήτου στο Μόντερέι της Καλιφόρνιας.
Τότε λοιπόν ο βρετανικός οίκος Tuthill που ειδικεύεται στα Porsche αποκάλυψε το «μυστικό».
Ονομάζεται Tuthill GT One
Είναι, όπως αναμενόταν, ένας φόρος τιμής στην Porsche 911 GT1 , ένα αυτοκίνητο πίστας που κατασκευάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1990.
Ένα θρυλικό αυτοκίνητο, ονειρεμένο και λατρεμένο από ορδές ενθουσιωδών που το παρακολουθούσαν να πηγαίνει από νίκη σε νίκη.
Porsche: Μόνο 22 Tuthill GT One θα κατασκευστούν
Τώρα 22 από αυτούς –με αρκετά φορτωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς θα μπορούν να πάρουν στο σπίτι τους ένα δείγμα του πνευματικού κληρονόμου του. Να τι φέρνει μαζί του.
Η Tuthill Porsche, μια ιστορική βρετανική εταιρεία που ειδικεύεται στα ράλι, σύγχρονα και κλασικά, η 911 GT One χρησιμοποίησε το μπροστινό και το κεντρικό τμήμα μιας 911 παραγωγής, που σε συνδυασμό με τον χαλύβδινο πίσω σωληνωτό σασί από το πρωτότυπο 962, τοποθέτησε τον κλασικό 6κύλινδρο boxer 4 λίτρων ατμοσφαιρικό απόδοσης 500 ίππων (με κόκκινη ζώνη στις 11.000 σ.α.λ.!) ή υπερτροφοδοτούμενο με 600 ίππους.
Στη διάθεση του κάθε ιδιοκτήτη το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή, στην περίπτωση του αυτοκινήτου που φαίνεται στις φωτογραφίες, αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Το GT One διαθέτει ειδικά εξελιγμένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, οριζόντια τοποθετημένα αμορτισέρ, όπως στη Formula 1, κεραμικά φρένα, roll cage σύμφωνα με τις προδιαγραφές FIA.
Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και η σχεδίαση είναι έργο του Καλιφορνέζου σχεδιαστή Florian Flatau, υπογραφή του οποίου βρίσκεται πίσω από κάποιες δημιουργίες του αμερικανικού οίκου Singer, που επίσης ειδικεύεται στα Porsche..
Όσο για την τιμή, η Tuthill Porsche δεν έχει αποκαλύψει ακόμα την τιμή του GT One, καθώς αυτές οι συζητήσεις είναι πριβέ…
Να σημειωθεί οτι η κάθε GT One έχει πάνω της 3.500 εργατοώρες…
Δείτε το βίντεο: