Με το RS3 η Audi ολοκληρώνει την ανανέωση της γκάμας του Α3, με την κορυφαία έκδοση να σημειώνει ρεκόρ στην κατηγορία της στη θρυλική πίστα.
Ο χρόνος των 7:33:123 είναι ο καλύτερος στην κατηγορία των hatchback μοντέλων στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ και επετχεύθη μάλιστα χωρίς αλλαγές στον πεντακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 2.5 λίτρων.
Το ανανεωμένο RS3, αναβαθμίστηκε σε αρκετούς τομείς, πλην του κινητήρα, καθώς η γερμανική εταιρεία θεωρεί πως οι 400 ίπποι και τα 500 Nm ροπής που αποδίδει είναι αρκετά
Audi RS3: Αναβαθμισμένες αναρτήσεις και νέα ελαστικά
Με δεδομένη την ταχύτητα και τις επιδόσεις του RS3 στην ευθεία (0-100 χλμ./ώρα σε 3.8 δευτ. – 290 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα) η Audi εστίασε στη βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών του και την ταχύτητα στις στροφές. Το αποτέλεσμα δικαιώνει τη γερμανική εταιρεία, καθώς ο χρόνος που γύρισε το ανανεωμένο RS3 στο Νίρμπουργκρινκ, είναι κατά πέντε δευτερόλεπτα χαμηλότερος απο το προηγούμενο ρεκόρ της κατηγορίας.
Η βελτίωση αυτή οφείλεται κυρίως στη ρύθμιση του πίσω διαφορικού, που μεταβάλλει συνεχόμενα τη ροπή μεταξύ των δύο πίσω τροχών, ενώ ελέγχεται καλύτερα και η μεταφορά βάρους κατά το φρενάρισμα. Σαν αποτέλεσμα η υποστροφή στην είσοδο της στροφής έχει μειωθεί, ενώ πλέον με τη διαφορετική ρύθμιση στην κατανομή της ροπής μεταξύ μπροστινού-πίσω άξονα, η υπερστροφή έρχεται, αλλά και ελέγχεται πιο εύκολα.
Επιπροσθέτως, τοποθετήθηκαν και νέα, ρυθμιζόμενα αμορτιστές στην Audi Sport ανάρτηση, αλλά και ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση ελαστικά, ενώ προαιρετικά διατίθεται και ημισλικ.
Πιο επιθετική σχεδίαση
Εκτός από τις αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη, το ανανεωμένο RS3 διαθέτει πιο επιθετικό σχεδιασμό, με τη θηριώδη, κυψελωτή μπροστινή μάσκα και τους αεραγωγούς, να αφήουν ελάχιστο χώρο στα υπόλοιπα τμήματα.
Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν οι δύο, οβάλ εξατμίσεις, που σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, παράχουν ακόμα πιο έντονο και σπορ ήχο, συμβάλλοντας περαιτέρω στην οδηγική απόλαυση
Φυσικά δεν έμεινε ανεπηρέαστο και το εσωτερικό, που διαθέτει νέα σπορ καθίσματα RS, flat top/bottom τιμόνι, με πιο εργονομικούς διακόπτες και άμεση πρόσβαση στη λειτουργία Performance, μέσω ενός διακόπτη στο τιμόνι.
Το ανανεωμένο Audi RS3 διατίθεται ήδη για παραγγελίες, με τα πρώτα μοντέλα να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Ινγκολσταντ, τον Οκτώβριο με τιμές που θα ξεκινούν στη γερμανική αγορά από τα 66.000 ευρώ, με τη sedan έκδοση να είναι 2.000 ευρώ ακριβότερη.