Μέχρι το 2030, η Porsche Panamera θα πωλείται με κινητήρες εσωτερικής καύσης ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα αργήσει να λανσαριστεί και η ηλεκτρική αμιγώς έκδοση που θα μπορούσε να φτάσει στις αγορές μεταξύ 2025 και 2026.
Η οποία θα πωλείται ταυτόχρονα με τις παραδοσιακές εκδόσεις.
Στην Porsche, οι εργασίες συνεχίζονται τόσο στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης όσο και σε μοντέλα εξοπλισμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από αυτή την άποψη, η περίπτωση της Panamera είναι ξεχωριστή.
Όσοι θέλουν να βάλουν μια «θερμική» Panamera στο γκαράζ μπορούν επομένως να είναι σίγουροι. Αυτή η Porsche θα «αποσυρθεί» μόνο σε αρκετά χρόνια, όπως αυτό που θα συμβεί και με την Cayenne, θεωρητικά πάντα στην ανατολή των νέων μοντέλων.
Εξάλλου, η στρατηγική της Porsche υπαγορεύεται μέσα από πολύ διαφορετικούς αριθμούς αποτέλεσμα που έχει να κάνει με την εικόνα των πωλήσεων στις διάφορες αγορές.
Porsche: Η Taycan, θα παραμείνει στη λίστα παρά τον προφανή εσωτερικό ανταγωνισμό
Με τη μελλοντική ηλεκτρική Panamera, της οποίας η ημερομηνία παρουσίασης δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα.
Ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλούν καλά στην Κίνα, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου, στην πραγματικότητα, όπως και άλλες μάρκες δυσκολεύονται επίσης, λαμβάνοντας υπόψη την πιο πρόσφατη περίοδο.
Πάντως ο στόχος της μάρκας δεν έχει αλλάξει και παραμένει η πώληση ηλεκτρικών μοντέλων να αγγίξει το 80% έως το 2030 (μεγάλη αισιοδοξία επικρατεί στους αξιωματούχους στο Τσουφενχάουζεν).
Για να ενισχυθεί μάλιστα η γκάμα των οχημάτων με μπαταρίες, τα πρώτα 718 Boxster και Cayman έρχονται το 2025, τα πρωτότυπα των οποίων καλύπτουν ανελλιπώς πολλά χλμ. στο βωμό της εξέλιξης.
Επιπλέον, πολλά αναμένει η Porsche από τη Macan, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη μόνο σε ηλεκτρική έκδοση.
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Macan είναι ένα κομβικό μοντέλο που αφορά την πορεία των μοντέλων με μπαταρία της γερμανικής εταιρίας στις αγορές.
Αργότερα, όμως, θα έρθει η ώρα και για ένα νέο κορυφαίο SUV, που προσωρινά φέρει τον κωδικό K1.
Πρόκειται για ένα μοντέλο 7 θέσεων αμιγώς ηλεκτρικό με ισχύ που θα μπορούσε να φτάσει τους 1.000 ίππους.
Άρα λοιπόν μετά το 2030 η Panamera θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στις λίστες της Porsche, αλλά μόνο ως ηλεκτρική, σύμφωνα με τους στόχους της εταιρίας όπως ερμηνεύονται σήμερα βάση πληροφοριών.