Στην Toyota, η χαρά και η ευχαρίστηση όπως εξελισσόταν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακροπολις «γύρισε» σε απογοήτευση, όταν οι Ogier-Landais τουμπάρισαν στην αρχή της τελευταίας ειδικής διαδρομής, στην power stage.
Ειδική διαδρομή κομβική ως προς τη βαθμολογία με την τύχη να γυρίζει εντελώς την πλάτη της στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις τόσο για την Toyota, όσο και για τον Γάλλο με τους 8 παγκόσμιους τίτλους, που πριν από τον αγώνα θεωρείτο το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.
Στο Ράλι Ακρόπολις όμως δεν υπάρχουν φαβορί. Είναι ο χαρακτήρας του εθνικού μας αγώνα, και φέτος επιβεβαιώθηκε.
WRC:Η Toyota στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις, είδε από την αρχή ότι κάτι δεν πάει καλά
Οι Evans-Martin αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα από την αρχή.
Οι katsuta-Johnston εγκατέλειψαν στην 3η μόλις ειδική διαδρομή καθώς κατέστρεψαν από έξοδο την πίσω δεξιά ανάρτηση, ενώ οι Ogier-Landais είχαν πρόβλημα με το turbo από την προτελευταία ειδική διαδρομή του πρώτου σκέλους, όπου επιδεινώθηκε στην τελευταία και από πρώτοι γενικής
«έπεσαν» 4οι.
Τη στιγμή που η Hyundai ξεπερνούσε τα όποια προβλήματα έχοντας πλασαριστεί στις 3 πρώτες θέσεις.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στους κινητήρες, παρουσιάζουν προβλήματα, όπου εμφανίστηκαν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Και όμως παρά τα προβλήματα ο Ogier έχει απογειώσει το Yaris Rally1, και σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο σε 8 Ειδικές Διαδρομές (σύνολο 15), καθώς θέλει να εκμεταλλευτεί τις δύο ξεχωριστές βαθμολογίες (η μια από τις ειδικές διαδρομές της Κυριακής και η άλλη από την power stage) ώστε στο βαθμολογικό σύνολο να είναι κοντά στον Neuville, καθώς στο τέλος του δεύτερου σκέλους όπου βγαίνει η πρώτη από τις τρεις βαθμολογίες σκαρφάλωσε 3ος πίσω από τα δύο Hyundai, αποκομίζοντας 13 βαθμούς (Νeuville 18, Sordo 15).
Και έρχεται η καταστροφή στην power-stage, με τον Γάλλο να κάνει ένα από τα πολύ σπάνια λάθη του και το Yaris Rally1 να ανατρέπεται και με υπερπροσπάθειες να φτάνουν στο τερματισμό, ώστε να μην χαθεί και η βαθμολογία από τα δύο πρώτα σκέλη του αγώνα.
Mετά από αυτό, η ψαλίδα στη βαθμολογία άνοιξε υπερ της Hyundai. Το πρωτάθλημα έχει τρεις αγώνες ακόμα και ο συνδυασμός Toyota-Ogier θέλουν τον 9ο τίτλο για τον Γάλλο.
Μπορεί να γίνει η ανατροπή; Στους αγώνες όλα είναι πιθανά, αλλά ο «ξενοδόχος», η Hyundai δεν θα αφήσει εύκολα να τις ξεφύγει το πρωτάθλημα, που τόσο πολύ το θέλουν στην Κορέα.
Αγώνας κλειδί, η Χιλή, το τελευταίο χωμάτινο ραντεβού του φετινού πρωταθλήματος, αγώνας που επιστρέφει και ο Ροβάνπερα.
Σίγουρα ο Γάλλος θέλει να επιστρέψει. Μην ξεχνάμε ότι και στο περσινό Ράλι Ακρόπολις, ο Γάλλος έχασε τη νίκη από σπασμένη πίσω αριστερή ανάρτηση στο Yaris Rally1.
Φέτος ο Γάλλος είχε κάτι ακόμα να «αντιμετωπίσει».
Κάτι που μετά τις δηλώσεις «εναντίον» του Neuville τον μάτιασαν και υπέστη όλα τα δεινά.
Τοποθετήθηκε λέγοντας ότι ο Neuville πρέπει να σταματήσει να γκρινιάζει, επειδή ξεκινάει πρώτος τις ειδικές διαδρομές, όπως και αυτός για 8 χρόνια όταν κατακτούσε τα πρωταθλήματα και μετά από αυτό, πάρε το μοτέρ, πάρε και την τούμπα…(στην ειδική διαδρομή «Αγιοι Θεώδοροι ΙΙ είχε τουμπάρει και ο Evans)
Η συνέχεια πολύ καυτή και στις ροτόντες στη Φινλανδία όπου είναι η έδρα της Toyota Gazoo Racing οι υπολογιστές δε θα σβήνουν και η γραμμή είναι ανοικτή σε 24ωρη βάση με τον Akio Toyoda , πρόεδρος του κολοσσού.
Δείτε και το βίντεο: