Το φετινό WRC οδεύει προς το τέλος της σεζόν καθώς απομένουν τρεις αγώνες για την ολοκλήρωσή του, σε Χιλή, Κεντρική Ευρώπη και Ιαπωνία.
Ταυτόχρονα έχει αρχίσει το μεταγραφικό παζάρι με πολλές φήμες, αλλά ακόμα χωρίς τίποτα το επίσημο.
Σε ένα πολύ φτωχό πανόραμα νέων ανθρώπων με αρκετή εμπειρία σε αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 Cars, πίσω τους, ο Γάλλος Adrian Fourmaux, ο οποίος πάει να κλείσει με μια πολύ λαμπρή σεζόν, όπου στους 10 αγώνες του φετινού πρωταθλήματος έχει ανέβει τέσσερις φορές στο βάθρο, έχει γίνει ο πιο «περιζήτητος» οδηγός στην αγορά, με τη Hyundai να τον φλερτάρει συνεχώς.
Από τη μεριά της η M-Sport Ford, αφήνει να εννοηθεί ότι ο Γάλλος θα οδηγεί και το 2025 για την ομάδα, καθώς «πατάει» στο γεγονός, ότι ο Adrian θέλει full εμπλοκή και η Hyundai (μέχρι τώρα) κάνει αναφορές για περιορισμένο πρόγραμμα.
WRC: Το φλερτ της Hyundai με τον οδηγό από τη βόρεια Γαλλία ξεκίνησε στο τέλος της περασμένης σεζόν
Εποχή που ο Cyril Abiteboul πρότεινε στον συμπατριώτη του μια από τις θέσεις στο τρίτο Hyundai i20 Rally1, με τον Fourmaux να αρνείται.
Άρνηση που οδήγησε τον Cyril στην επιλογή του Mikkelsen.
Ήταν έναν «όχι» του Fourmaux που υπαγορεύτηκε από την επιθυμία του να συμμετάσχει σε ολόκληρο το πρωτάθλημα και να αναπτυχθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα-οδηγικά, προσπαθώντας να αναπληρώσει τον χρόνο που χάθηκε σε μια αρκετά περίπλοκη περσινή σεζόν.
Και η επιλογή του Γάλλου να παραμείνει στην M-Sport Ford αποδείχθηκε η πιο σοφή, με τέσσερα βάθρα (Σουηδία, Σαφαρι, Πολωνία και Φινλανδία, και ταχύτερος στην power stage στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, μην το ξεχνάμε αυτό) έχει γίνει πλέον ο πιο περιζήτητος οδηγός στην αγορά, όπως προαναφέραμε.
Από τη μεριά της η M-Sport Ford, και δια στόματος Malcolm Wilson, έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι είναι πρόθυμη να κάνει τα πάντα για να τον κρατήσει τις επόμενες σεζόν. Και όχι μόνο να τον κρατήσει, αλλά και να τον στέψει παγκόσμιο πρωταθλητή.
Σίγουρα εαν η Hyundai (από το βάθος ακούγονται και ψίθυροι για την Toyota, αν και η Toyota με την είσοδο του Pajari στην top κατηγορία, ενισχύεται και επιπλέον «κατεβάζει» τον μέσο όρο ηλικίας στην ομάδα) δεν μπορούν να του εγγυηθούν μια πλήρη σεζόν, ή ακόμα καλύτερα μια διετία, η επιλογή M-Sport Ford είναι ιδανική, καθώς ξέρει ότι θα έχει πάντα μια θέση στην ομάδα αποκλειστικά για τον εαυτό του.
Από την άλλη οι συζητήσεις με τη Hyundai δεν σταμάτησαν ποτέ και τους τελευταίους μήνες έχουν ενταθεί, τόσο πολύ, που οι φήμες λένε ότι η άφιξή του στη Hyundai είναι σχεδόν βέβαιη.
Με τους δύο Neuville και Tanak να έχουν ήδη συμβόλαιο για το 2025, και για το 2026 η Hyundai να είναι στο στυλ «βλέπουμε και κάνουμε» και με πολλές φήμες για δορυφορική ομάδα υποστήριξης, καθώς το 2026 εισέρχεται στο WEC (ΟΚ με την Genesis…) το τρίτο αυτοκίνητο πλήρους απασχόλησης με τον Adrien (λέμε εάν…) είναι αναμφισβήτητα μια ριψοκίνδυνη επιλογή.
Επιπλέον, το να είσαι το τρίτο αυτοκίνητο με δύο κοκόρια πάντα έτοιμα να επιτεθούν το ένα στο άλλο, έχει αρκετές αντενδείξεις, ξεκινώντας από τυχόν επιπλέον δυνατότητες στο να «γράψεις» επιπλέον χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου.
Αναβρασμός λοιπόν, αλλά λίγο υπομονή, καθώς αρχές του χρόνου είναι η πρεμιέρα του WRC για το 2025, και οι δοκιμές για τη νέα σεζόν με νέα εταιρία ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών αναμένεται να ξεκινήσουν πριν το τέλος του χρόνου.