Η Dacia κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στις πωλήσεις διπλού καυσίμου που διαθέτει σε ολόκληρη τη γκάμα μοντέλων της.
Από το 2010 λοιπόν έχει πουλήσει συνολικά, στις χώρες που δραστηριοποιείται εμπορικά, πάνω από 1 εκατομμύριο οχήματα, τα οποία εκτός από βενζίνη μπορούν να κινούνται και με LPG. Το εν λόγω εργοστασιακό σύστημα ECO-G100 (όπως μετονομάστηκε το 2020) της μάρκας προσφέρεται στα Sandero, Stepway, Logan, Duster και Jogger.
Σημειώνεται ότι η Dacia ήταν στα τέλη του περασμένου Ιουλίου ο ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά υγραερίου κίνησης με μερίδιο 67%, ενώ σχεδόν το 40% των πελατών της επέλεξε τους κινητήρες διπλού καυσίμου. Στα πλεονεκτήματα του LPG περιλαμβάνεται η χαμηλότερη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου, ενώ 10% πιο κάτω είναι και οι εκπομπές C02. Η ροπή των έως και 170 Nm είναι διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ.
Dacia: Τα πλεονεκτήματα του LPG
Παράλληλα το αποτύπωμα άνθρακα είναι μικρότερο και απελευθερώνει 90% λιγότερα μικροσωματίδια. Όταν χρησιμοποιείται το LPG για την κίνηση του οχήματος η ισχύς αυξάνεται κατά με 10 ίππους και η ροπή κατά 10 Nm, σε σύγκριση με τη βενζίνη. Η δεξαμενή αποθήκευσης του LPG βρίσκεται στο διαμέρισμα της ρεζέρβας και έτσι δε χάνεται αποθηκευτικός χώρος από το πορτμπαγκάζ. Η χωρητικότητα της δεξαμενής LPG και του ρεζερβουάρ βενζίνης είναι περίπου 50 λίτρα στο καθένα, ανάλογα το μοντέλο. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συνδυαστική αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και 1.500 χλμ.
Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα από το ένα καύσιμο στο άλλο, πατώντας απλά ένα κουμπί ή το όχημα μπορεί να αλλάξει αυτόματα σε βενζίνη όταν τελειώσει το LPG. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα είναι ότι το LPG κοστίζει έως και 40% λιγότερο σε σύγκριση με την αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων, με τον οδηγό να εξοικονομεί περίπου 40 ευρώ σε κάθε ανεφοδιασμό. Όπως σε όλα τα Dacia έτσι και στα μοντέλα διπλού καυσίμου προσφέρεται εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χλμ.