Οι πρώτες πληροφορίες και εικόνες του νέου ηλεκτρικού Xpeng P7+, έχουν μάλλον ενδιαφέρον και σε εγχώριο επίπεδο.
Υπενθυμίζουμε ότι η κινέζικη μάρκα κάνει απόβαση και στην Ελλάδα μέσω της Autohellas Group, ενώ τα πρώτα μοντέλα που περιμένουμε είναι τα P7, G9 και G6. Προς το παρόν το νέο P7+ ετοιμάζεται για το λανσάρισμα στην ιδιαίτερη πατρίδα του τον επόμενο μήνα, ενώ ο «φάκελος» με τις φωτογραφίες του προέρχεται από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας.
Σχεδιαστικά διακρίνεται για την αεροδυναμική του σιλουέτα την οποία οφείλει στην κεκλιμένη γραμμή της οροφής που επεκτείνεται μέχρι το πίσω τμήμα. Παρατηρήστε επίσης τη διακριτική αεροτομή πίσω, τα στενόμακρα Led φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω που επικοινωνούν μεταξύ τους και τις «χωνευτές» χειρολαβές των θυρών. Σε σύγκριση με το P7 το μήκος του νέου P7+ έχει αυξηθεί σημαντικά από τα 4.888 χλστ. στα 5.056 χλστ., ενώ οριακά μακρύτερο είναι το μεταξόνιο από τα 2.998 χλστ. στα 3.000 χλστ.
Xpeng P7+: Τεχνικά χαρακτηριστικά
Οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι η μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου του νέου P7+ θα προέρχεται από την Eve Power, ενώ θα έχει χωρητικότητα 60,7 kWh στη βασική έκδοση των 245 ίππων και 76,3 kWh στην κορυφαία έκδοση των 313 ίππων, με εκτιμώμενη αυτονομία 575 χλμ. και 685 χλμ. αντίστοιχα.
Ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, μόλις 11 kWh/100 χλμ., υπόσχεται το νέο P7+, ενώ αν επαληθεύεται στην πράξη θα φέρει σίγουρα νέα δεδομένα. Να πούμε ακόμα ότι στη φαρέτρα του νέου P7+ περιλαμβάνεται το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Eagle Eye της Xpeng, το οποίο χρησιμοποίει τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και όχι LiDAR.