Το χρώμα της κορυφής δεν άλλαξε μετά και από τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους του ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία.
Οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο κερδίζοντας τη μια από τις 6 Ειδικές Διαδρομές με το Hyundai i20 WRC διατηρήθηκαν στην πρώτη θέση έχοντας διαφορά 27.4 δευτ. από τους Oζιέ-Iνγκρασιά (Toyta Yaris WRC) που ανέκτησαν τη 2η θέση στη γενική στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, από τους Νεβίλ-Γκιλσούλ(Hyundai i20 WRC) οι οποίοι βρίσκονται στην 3η θέση με διαφορά 1.5 δευτ.
Να σημειωθεί ότι το γαλλικό πλήρωμα του Yaris WRC ήταν ταχύτερο σε 4 Ειδικές Διαδρομές ενώ το βέλγικο του Hyundai σε μια.
Οι Έβανς-Μάρτιν με το άλλο Toyota Yaris WRC βρίσκονται στην 4η θέση, ενώ οι Σουνίνεν-Λέχτινεν δεν μπόρεσαν να κρατηθούν στη 2η θέση που κατείχαν στο 1ο σκέλος και υποχώρησαν στην 5η, μια μπροστά από τους Τάνακ-Γιαρβέογια(Hyundai i20 WRC) που είχαν ένα καταστροφικό πρώτο σκέλος λόγω αναρτήσεων.
Oι Γκρινσμιθ-Έντμοντσον εγκατέλειψαν με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Fiesta WRC, ενώ οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν χτύπησαν σε ένα δένδρο, καταστρέφοντας την πίσω δεξιά ανάρτηση και αποχώρησαν. Δεν θα εκκινήσουν στο τρίτο και τελευταίο σκέλος καθώς το Yaris WRC έχει αρκετή ζημιά.
Οι Χουτούνεν-Λούκα (Hyundai i20 R5) βρίσκονται μπροστά από το στόλο των R5 (κατηγορία WRC 3), ενώ οι Σόλμπεργκ-Γιόνστον που προηγούντο κατά το πρώτο σκέλος, ένα κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό (Skoda Fabia R5) ήταν αρκετό για να χάσουν πολύτιμο χρόνο να «πέσουν» 4οι με τους Τίντεμαν-Άντερσον (Skoda Fabia R5) να φιγουράρουν πρώτοι στην κατηγορία WRC2.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές, συνολικού μήκους 41.90 χλμ. Η power-stage που δίνει έξτρα βαθμούς στους 5 ταχύτερους έχει μήκος 6.89 χλμ.