Το 2ο σκέλος του ράλι Χιλής, 11ος γύρος του WRC, ήταν το μεγαλύτερο και οι προβολείς είχαν στραφεί προς τη μεριά του Ogier.
Ο Γάλλος είχε κλατάρισμα στην 3η ειδική διαδρομή του αγώνα, και έχασε πολύτιμο χρόνο που τον έριξε αρκετά πίσω στη γενική κατάταξη, με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, τον Neuville να «ταξιδεύει» χωρίς ρίσκο, με τον Evans να οδηγεί την κατάταξη στο τέλος του 1ου σκέλους.
Μετά το κλατάρισμα ο Ogier ξεκίνησε την επίθεσή του αλλά αυτό κράτησε μέχρι την 8η ειδική διαδρομή του αγώνα (η 2η ειδική διαδρομή του 2ου σκέλους).
Μια πέτρα έσπασε την ανάρτηση του Toyota Yaris Rally1 με αποτέλεσμα οι Ogier-Landais να εγκαταλείψουν και ταυτόχρονα να φύγει ένα βάρος από τους Neuville-Wydaeghe (Ηyundai i20 Rally1), καθώς ο Γάλλος με τα 8 παγκόσμια πρωταθλήματα ήθελε να «πάρει το αίμα του πίσω» ύστερα από την ατυχία του στην power-stage του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όπου λόγω ανατροπής, από δεύτερος τερμάτισε 13ος.
Στην κορυφή ο Evans οδηγεί την «κούρσα», σε ένα βρεγμένο περιβάλλον, μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή του 2ου σκέλους, όπου η ομίχλη έχει περιορίσει σημαντικά την ορατότητα.
Μάλιστα ο Rovanpera δήλωσε ότι δεν έχει ξαναοδηγήσει με τέτοια ομίχλη, ενώ ο Sesks τόνισε ότι η ορατότητα δεν ξεπερνούσε τα 20-30 μ.
Εν τούτοις ο Neuville ήταν ο ταχύτερος, ο Evans σημειώνει τον 6ο ταχύτερο χρόνο, και ο Rovanpera που είχε σημειώσει τον 2ο πέρασε πρώτος.
Στην τελευταία ειδική διαδρομή του 2ου σκέλους μήκους 28.31 χλμ. ο Fourmaux με το Ford Puma Rally1 κάνει ένα πυροτέχνημα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο.
Το 2ο σκέλος ολοκληρώνεται με τον Rovanpera επικεφαλής, με τον Evans να ακολουθεί στα 15.1 δευτ. και τρίτο τον Tanak στα 33.6 δευτ.
Μια θέση πιο πίσω ο Neuville που βλέπει ότι όλο και πιο γρήγορα πλησιάζει στην κατάκτηση του τίτλου.
Στο WRC2 μετά το κλατάρισμα και την αλλαγή του ελαστικού ο Solberg έχασε την πρωτοπορία, όπου μπροστά φιγουράρουν πλέον τα δύο Citroen με Rossel και Gryazin.
To 2o σκέλος έφερε και την πρώτη βαθμολογία για τους 10 πρώτους, που όμως για να μετρήσει αυτή η βαθμολογία θα πρέπει να τερματίσουν τον αγώνα.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος αποτελείται από 4 ειδικές διαδρομές, 2 επαναλαμβανόμενες μήκους 54.80 χλμ.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος δίνει άλλες δύο βαθμολογίες, μια από τις ειδικές διαδρομές και μια από την power stage.
Με τη διαφορά ώρας ο τερματισμός του αγώνα αναμένεται γύρω στις 15:30 τοπική ώρα, γύρω στις 19:15 ώρα Ελλάδας.