H Peugeot παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση του 408, που έρχεται να ολοκληρώσει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας του μοντέλου.
Όταν πριν από δύο χρόνια η γαλλική εταιρεία είχε αποκαλύψει την Plug-in hybrid έκδοση του 408, ήταν σχεδόν βέβαιο πως δεν θα αργούσε η στιγμή που το πολύ κομψό coupe SUV, θα εξοπλιζόταν με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Η στιγμή έφτασε, με το e-408 να αποτελεί το 12ο ηλεκτρικό, επιβατικό ή LCV, μοντέλο της Peugeot καθιστώντας την μία από τις εταιρείες με την πληρέστερη γκάμα ηλεκτρικών στην Ευρώπη.
Peugeot e-408: Με 453 χιλιόμετρα αυτονομία
Η μπαταρία του e-408 είναι τεχνολογίας NMC, Νικελίου, Μαγνησίου, Κοβαλτίου σε ποσοστά 80-10-10, που χαρακτηρίζεται από αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα, με τη χωρητικότητά της να φτάνει τις 58.2 kWh, χαρίζοντας αυτονομία 453 χλμ, με μέση τυποποιημένη κατανάλωση τις 15.2 kWh/100 χλμ. O ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 210 ίππους, καθιστώντας το ηλεκτρικό e-408, το δέυτερο πιο ισχυρό της γκάμας, μετά το plug-in hybrid των 225 ίππων.
Όπως συμβαίνει και με όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της Peugeot, έτσι και το e-408 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για τα κυριότερα μέρη του αυτοκινήτου, μέσω του προγράμματος Allure Care
i-Cockpit στο εσωτερικό
Το ψηφιακό εσωτερικό, i-Cockpit είναι φυσικά παρόν και στο ηλεκτρικό e-408, με πλήρη συνδεσιμότητα και τεχνολογία ChatGTP που επιτρέπει τον… διάλογο μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού.
Στο i-Cockpit είναι ενσωματωμένο και το i-Connect της Peugeot με πλήρες σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και προγραμματισμό ταξιδίου, route planner, με βάση τα χιλιόμετρα και τις ανάγκες φόρτισης του μοντέλου. Ο οδηγός, μέσω του i-Cockpit, επιπροσθέτως μπορεί να ρυθμίζει ακόμα και τον εσωτερικό φωτισμό, εκτός φυσικά από τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα των 10 ηχείων, Hi-Fi Premium της γαλλικής εταιρείας.
Υπενθυμίζεται πως εκτός από τις Plug-in Hybrid εκδόσεις (180 και 225 ίππων), το 408 διατίθεται και με ήπια υβριδική έκδοση 136 ίππων με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.