Τα αποτελέσματα της 1ης ειδικής διαδρομής, «Βωξίτες» στο Φθινοπωρινό ράλι, όπου οι Νόντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με Ford Fiesta Rally3 και Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου με Renault Clio Rally3, σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους, και μάλιστα μπροστά από τα ταχύτερα και ισχυρότερα Rally2, άφησαν υποσχέσεις ότι στο δεύτερο σκέλος θα δούμε έναν αγώνα με τρομερές μονομαχίες.
Μόνο που μονομαχίες για την κορυφή δεν έγιναν, καθώς ο Γιάννης Παπαδημητρίου με συνοδηγό τον «ζεστό» από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις Χρήστο Κουζιώνη με το Skoda Fabia RS Rally2, «έσφιξαν» πιο πολύ τις ζώνες τους, πάτησε ο διοπτροφόρος οδηγός πιο πολύ το γκάζι και σημείωσε τους ταχύτερους χρόνους σε τέσσερις στη σειρά ειδικές διαδρομές, δίνοντας απλά το μήνυμα ποιος είναι ο «αρχηγός», με τους Γιώργο Κεχαγιά-Θανάση Τσιούκα με Skoda Fabia Evo Rally2, να κερδίζουν την τελευταία ειδική διαδρομή, σαν ένα δώρο στους εαυτούς τους, καθώς τέθηκαν από την 1η ειδική διαδρομή εκτός μάχης λόγω κλαταρισμένου μπροστινού αριστερού τροχού.
Τον έμπειρο Γιάννη Παπαδημητρίου, σήμερα και χωρίς παρεξηγήσεις, δεν μπορείς να τον «παίξεις» στις ειδικές διαδρομές. Είναι πολλά τα χλμ. που έχει στην πλάτη του και κατά δεύτερο λόγο αντιμετωπίζει πολύ έξυπνα τον κάθε αγώνα, που αυτό μετατρέπεται σε θετικό αποτέλεσμα. Όσο για το σπάνιο λάθος του που έκανε στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, στο ράλι Στερεάς Ελλάδας, το οποίο τον οδήγησε σε εγκατάλειψη από έξοδο και ανατροπή στην 1η ειδική διαδρομή, είναι και αυτό μέρος του παιχνιδιού.
Ευχή να συνεχίσει και του χρόνου καθώς είναι από τις συμμετοχές που προσθέτουν αξία στο θολό τοπίο των ελληνικών αγώνων.
Στη δεύτερη θέση στο Φθινοπωρινό ράλι ο Γιώργος Αμούτζας με τον Ηλία Παναγιωτούνη συνοδηγό στο Skoda Fabia Evo Rally2. Ο νεαρός ηθοποιός κατάφερε σε μια χρονιά με πολλές ανακατατάξεις, κυρίως στο παρασκήνιο, και με ελάχιστους αγώνες στο ενεργητικό του, να στεφθεί πρωταθλητής χωμάτινων ράλι για φέτος.
Η αλήθεια είναι ότι έδειξε ταχύτητα, και κυρίως δεν υπέπεσε σε οδηγικά λάθη. Μας αρέσει που ένας νεαρός κάνει την ανατροπή, αλλά είναι κάπως πολύ «βαρύ» να γραφτεί το όνομά του νεαρού πρωταθλητή, που θα γραφτεί, στο πάνθεον των Ελλήνων πρωταθλητών, δίπλα σε ονόματα «βουνά» όπως «Λεωνίδας», «Σιρόκο», Γιώργος Μοσχού, «Τζίγκερ», Κώστας Αποστόλου, Λεωνίδας Κύρκος, Άρης Βωβός, έχοντας συμμετάσχει σε έναν κύκλο 4 μόνον αγώνων.
Με 4 αγώνες δε «γίνεσαι» πρωταθλητής και φυσικά δε φταίει με τίποτα ο οδηγός αφού έτσι ήταν η προκήρυξη, ούτε μπορούμε να κρυφτούμε πίσω από την καραμέλα ότι «άλλαξαν οι εποχές».
Οι εποχές άλλαξαν και τα ράλι έγιναν αναβάσεις, όπου κάθε χρόνο οι ειδικές διαδρομές είναι οι ίδιες και φυσικά επαναλαμβανόμενες, που αυτό μόνο την εξέλιξη σε φέρνει.
Βέβαια πίσω από όλα αυτά, σε μια εποχή όπου οι ανθρώπινες αξίες έχουν χαθεί, αυτό που μένει είναι η διάκριση, η νίκη, ο τίτλος, όλα τα άλλα είναι για τους ρομαντικούς, σε μια εποχή όπου ο ρομαντισμός είναι παρελθόν.
Συγχαρητήρια λοιπόν στους νικητές Γιάννης Παπαδημητρίου-Χρήστο Κουζιώνη.
Συγχαρητήρια στον πρωταθλητή 2024 Γιώργο Αμούτζα, που με τον Ηλία Παναγιωτούνη συμμετείχε στον φινάλε του πρωταθλήματος.
Συγχαρητήρια στους 3ους Γιώργο Κεχαγιά-Θανάση Τσιούκα που «πολέμησαν» λαβωμένοι από την 1η ειδική διαδρομή και φυσικά στα boys με τα Rally3, αν και η κατηγορία Rally5 αποτελεί την καινούργια πρόκληση, παρατηρώντας τους χρόνους του Θάνου Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα με το λευκό Renault Clio, στο φινάλε του πρωταθλήματος.
Θα επανέλθουμε με φωτογραφικό υλικό από το φινάλε του πρωταθλήματος που εξελίχθηκε στην Ιτέα.