Η αγορά της Ευρώπης έχει βάλει σε πολλές σκέψεις την κινεζική Xpeng, και αυτό λόγω του θολού τοπίου γύρω από τους δασμούς των Κινεζικών αυτοκινήτων που εισάγονται στη Γηραιά Ήπειρο.
Και σε αυτό το θολό τοπίο η Xpeng «σκέπτεται» την επόμενη ημέρα στην Ευρώπη, που θα μπορούσε να παράγει ηλεκτρικά οχήματα-στην Ευρώπη-για να αποφύγει τους δασμούς
Xpeng: Αυτό επιβεβαιώθηκε από τον Brian Gu, αντιπρόεδρο και της εταιρίας
Η Xpeng λοιπόν θα προσπαθήσει να αποφύγει τους ευρωπαϊκούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα ξεκινώντας την παραγωγή απευθείας στην Ευρώπη.
Η κινεζική εταιρεία, η οποία σχεδιάζει μια τεράστια παγκόσμια επέκταση με πωλήσεις σε σχεδόν 40 νέες χώρες το 2024, που εκτός των ευρωπαϊκών χωρών (μεταξύ και Η Ελλάδα) θα αναπτυχθεί σε αγορές όπως Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Σιγκαπούρη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Αυστραλία, είναι σε ανοικτή γραμμή με την Ευρωπαϊκή Ένωση που αναμένεται να ψηφίσει τους νέους οριστικούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται στην Ευρώπη, οι οποίοι, εάν εγκριθούν, θα επιβάλλουν επιπλέον φόρο 21,3% στο Xpeng, πέραν του τρέχοντος 10%.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στα διεθνή ΜΜΕ, ο Brian Gu, αντιπρόεδρος της Xpeng, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει ενεργά την παραγωγή στην Ευρώπη, αν και βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια. «Εξετάζουμε πολλές δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένης της συμβατικής κατασκευής, των συνεργασιών με υπάρχοντα εργοστάσια και της πιθανής δημιουργίας νέων εργοστασίων», είπε. Ωστόσο, τόνισε ότι αυτές οι επιλογές βρίσκονται ακόμη σε πολύ προκαταρκτικό στάδιο.
Σύμφωνα με τον Gu, η Xpeng στοχεύει να γίνει ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά και σκοπεύει να βάλει πρώτα τις ανάγκες και τις επιθυμίες των ευρωπαίων πελατών. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η προτίμηση των ευρωπαίων αγοραστών για συστήματα πλοήγησης υψηλής ποιότητας, τα οποία θεωρούνται πιο σημαντικά από τα χαρακτηριστικά πολυμέσων που απευθύνονται περισσότερο στους Κινέζους καταναλωτές.
«Ως εταιρεία, πρέπει να επιδιώξουμε να γίνουμε ηγέτης σε αγορές όπως η Ευρώπη. Είναι ζωτικής σημασίας να προχωρήσουμε προς μεγαλύτερη τοπική προσαρμογή, χτίζοντας μια πιο τοπική ομάδα για να αναπτύξουμε μια επωνυμία που θα έχει απήχηση στους ντόπιους καταναλωτές και για να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην περιοχή».
Να λοιπόν που ένας ακόμα κινεζικός κολοσσός «ψάχνει» το επόμενο βήμα του στην Ευρώπη.
Και είναι βέβαιο ότι θα το βρει…