Ολόκληρη η σειρά Lamborghini είναι πλέον υβριδική. αλλά η κυκλοφορία ενός σπορ αυτοκινήτου αμιγώς ηλεκτρικού δε θα ήταν μια θετική κίνηση, λέει ο Chief Technical Officer (CTO) της εταιρίας Rouven Mohr.
Πριν από περίπου πέντε χρόνια η Lamborghini αποφάσισε να ηλεκτρίσει ολόκληρη τη γκάμα με υβριδικούς κινητήρες, εγκαταλείποντας τη μετάβαση στην καθαρή ηλεκτροκίνηση.
Εκείνη την εποχή, η εισαγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, και όχι υβριδικών, φαινόταν η μόνη βιώσιμη επιλογή, χάρη στη νομοθετική και δημόσια πίεση που ασκούνταν στους κατασκευαστές.
Ωστόσο, αυτή η πίεση έχει από τότε αντιστρέψει την πορεία τους, με τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων να μειώνονται και τις κυβερνήσεις να απομακρύνονται από τις επιθετικές εντολές ηλεκτρικών οχημάτων.
Lamborghini: Δεν είναι εποχή για να κατασκευάσει η εταιρία ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Με την έντονη ζήτηση για ειδικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, είναι σαφές ότι το στοίχημα της Lamborghini απέδωσε. Ο τεχνικός διευθυντής Rouven Mohr λέει ότι, ακόμη και σήμερα, ένα αμιγώς ηλεκτρικό supercar Lamborghini δεν θα είχε επιτυχία για την εταιρία.
«Δεν είναι η εποχή για επενδύσεις για ηλεκτρικό σούπερ σπορ αυτοκίνητο καθώς έχουμε δει πολλά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά που δεν είχαν μεγάλη επιτυχία».
Να σημειωθεί ότι και τα τρία νέα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της Lamborghini, το Revuelto με κινητήρα V12, το Temerario με διπλό τούρμπο και το SUV το Urus η μάρκα βρίσκεται σε ένα πολύ καλό σημείο, τη στιγμή που οι αντίπαλοι δεν έχουν φλερτάρει τόσο έντονα για τον εξηλεκτρισμό.
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την τρέχουσα γκάμα μας, γιατί με τα υβριδικά μοντέλα έχουμε ορίζοντα για την επόμενη δεκαετία. Αλλά πιστεύω επίσης ότι η Lamborghini χρειάζεται τη μετάβαση στην ηλεκτρική ενέργεια, γιατί είναι θέμα χρόνου πότε θα αλλάξει η νοοτροπία» σχολίασε ο Mohr
Η Lamborghini γνωρίζει ότι ο καιρός πλησιάζει γρήγορα, γι’ αυτό σκοπεύει να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2028.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lamborghini δεν θα είναι ένα supercar mε όλα τα εφέ, αλλά μάλλον ένα 2 +2 grand tourer SUV.
Σύμφωνα με τον Mohr, η μεγαλύτερη πρόκληση της εταιρείας θα είναι να ξεχωρίσει σε μια θάλασσα από παρόμοια ηλεκτρικά οχήματα.
«Το ζήτημα είναι η μάρκα να παραμείνει στο DNA της. Είναι ξεκάθαρο ότι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lamborghini πρέπει να έχει έναν παράγοντα ενθουσιασμού αυτού του είδους. Δεν είναι μόνο η μέγιστη ισχύς και η μέγιστη επιτάχυνση. Eίναι το design, είναι τα υλικά, τα χρώματα» πρώτες ύλες. Όταν θα παρουσιάζουμε την πρώτη ηλεκτρική Lamborghini, θα είμαστε πολύ προσεκτικοί για να διαχειριστούμε τα χαρακτηριστικά της μάρκας, η εταιρία θα ακολουθήσει τον δρόμο της διαφοροποίησης» κατέληξε ο Mohr.