Η M-Sport που βρίσκεται πίσω από τη συμμετοχή της Ford στο WRC, δοκίμασε για μια ακόμα φορά διαφορετικές εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά.
Οι νέες εισαγωγές είναι πιο μεγάλες και δεν εξέχουν τόσο πολύ από το αμάξωμα.
Αυτή η εναλλακτική λύση, χρησιμεύει στη μείωση της αντίστασης του αέρα και αυξάνει την τελική ταχύτητα.
Η M-Sport Ford δεν έχει ανακοινώσει ακόμα εάν το Ford Puma Rally1 θα εμφανιστεί με αυτές τις αλλαγές στα δύο τελευταία ράλι, σε Κεντρική Ευρώπη και Ιαπωνία, ή θα είναι από τις αλλαγές που θα φέρουν τα Puma Rally1 από τη νέα χρονιά.
Και «μιλώντας» για τη νέα χρονιά αναμένουμε να ανακοινωθεί η μετακίνηση του Fourmaux στη Hyundai και ποια θα είναι η σύνθεση της ομάδας για το 2025.
Θα είναι άραγε με Sesks και Μunster η M-Sport Ford τη νέα χρονιά; Υπομονή λίγες ημέρες, καθώς το πρωτάθλημα ολοκληρώνεται και οι ομάδες θα πρέπει να ετοιμαστούν για την πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος, όπου εκτός των άλλων όλα τα αυτοκίνητα, όλων των κατηγοριών θα «τρέχουν» με ελαστικά Hankook καθώς η Pirelli τέλος του χρόνου παραδίδει τη σκυτάλη στην εταιρία ελαστικών από την Κορέα.