Με επίσημη ανακοίνωση της η Polestar ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με ζητήματα που έχουν προκύψει γύρω από το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της.
Ο λόγος για το νέο Polestar 2. Σύμφωνα λοιπόν με την αυτόνομη πλέον εταιρεία εξηλεκτρισμένων μοντέλων επιδόσεων της Volvo, το περασμένο Σάββατο το απόγευμα στο Όσλο της Νορβηγίας, ένα Polestar 2 καθώς ήταν συνδεδεμένο στην πρίζα και φόρτιζε άρχισε να βγάζει καπνό από το μπροστινό του τμήμα. Μόλις αποσυνδέθηκε από την πρίζα ο καπνός σταμάτησε.
Αμέσως στάλθηκε κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων της Polestar για να εξετάσει το περιστατικό, ενώ αποφάνθηκε ότι το εξατμισμένο ψυκτικό υγρό ήταν αυτό που οδήγησε στην εμφάνιση του άοσμου καπνού.
Η ομάδα της Polestar ερευνά τώρα τόσο την αιτία της διαρροής ψυκτικού, όσο και τι οδήγησε στην εξάτμισή του. Παράλληλα η Polestar τονίζει ότι δε σημειώθηκε κανένας τραυματισμός, καθώς επίσης και ότι δεν έχει καταγραφεί κανένα ανάλογο περιστατικό με το συγκεκριμένο μοντέλο στις χώρες όπου δραστηριοποιείται.
Σημειώνει ακόμα ότι θα συνεχίσει την έρευνα και μόλις έχει νεότερα αποτελέσματα θα τα γνωστοποιήσει, ενώ δηλώνει πως λανθασμένα ορισμένα τοπικά Μέσα ανέφεραν ότι προκλήθηκε πυρκαγιά στο Polestar 2, κάτι που δεν ισχύει.
Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Polestar 2, o οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, έκανε την εξής δήλωση: «Ένας γείτονας μας ενημέρωσε ότι έβγαινε καπνός, ενώ πιστεύει ότι είδε και μερικούς σπινθήρες. Όταν φτάσαμε στο αυτοκίνητο όντως έβγαιναν καπνοί. Κόψαμε αμέσως την τροφοδοσία και αποσυνδέσαμε το φορτιστή από το αυτοκίνητο. Η πυροσβεστική ειδοποιήθηκε και έφτασε στο σημείο μέσα σε τέσσερα λεπτά, ενώ ο καπνός είχε πλέον υποχωρήσει».
Αξίζει να αναφέρουμε ότι την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκε πρόγραμμα ανάκλησης συνολικά 2.189 Polestar 2, μετά την εμφάνιση σε ορισμένα ξαφνικής απώλειας ισχύος εν κινήσει. Η Polestar δήλωσε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από σφάλμα στο λογισμικό της μονάδας ελέγχου ενέργειας-μπαταρίας και θα επιδιορθωθεί, εννοείται, δωρεάν.