Παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιεί το Audi Q6 e-tron με Sportback σιλουέτα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Στη γαλλική πρωτεύουσα η Audi μας συστήνει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της με coupe γραμμή πλέον, χάρη στην κεκλιμένη γραμμή της οροφής του, η οποία «σβήνει» μέχρι το πίσω τμήμα. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι αρκετά κομψό με πιο σπορ προσανατολισμό, ενώ ταυτόχρονα η γραμμή της οροφής βελτιώνει και την αεροδυναμική κατά 0,02, καθώς πλέον ο συντελεστής οπισθέλκουσας ορίζεται στο 0,26.
Σημειώνεται ότι σε σύγκριση με το Q6 e-tron οι αναλογίες δε μεταβάλλονται, εκτός από το ύψος που μειώνεται κατά 37 χλστ. Όπως το Q6 e-tron έτσι και το νέο Q6 Sportback e-tron έχει αναγερθεί στην προηγμένη πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), την οποία ανέπτυξε η Audi σε συνεργασία με την Porsche.
Γνώριμο από το Q6 e-tron παραμένει το high-tech σκηνικό στο εσωτερικό, όπου συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 11,9 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 14,5 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων με λειτουργικό σύστημα Android Automotive OS. Υποστηρίζει φωνητικό βοηθό με ChatGPT που αναγνωρίζει περισσότερες από 800 εντολές. Επίσης προσφέρεται head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, οθόνη 10,9 ιντσών απέναντι από το συνοδηγό και ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 20 ηχεία, εκ των οποίων τα τέσσερα βρίσκονται ενσωματωμένα στα μπροστινά προσκέφαλα.
Η βιωσιμότητα απασχολεί το νέο Q6 Sportback e-tron, έτσι η επένδυση της οροφής, οι κολόνες και τα αλεξήλια καλύπτονται από Draft, το οποίο είναι ένα ύφασμα κατασκευασμένο από 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Στο πρακτικό κομμάτι τώρα, η χωρητικότητα για το πορτμπαγκάζ του νέου Q6 Sportback e-tron βρίσκεται στα 511 λίτρα, ενώ αυξάνεται στα 1.373 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Παράλληλα έξτρα αποθηκευτικός χώρος 64 λίτρων υπάρχει κάτω από το εμπρός καπό (frunk).
Audi Q6 Sportback e-tron: Ισχύς, αυτονομία, επιδόσεις, φόρτιση
O πίσω τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας του Q6 Sportback e-tron παράγει 292 ίππους, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7 δευτ. Συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 83 kWh, η οποία υπόσχεται αυτονομία 545 χλμ. Συνεχίζουμε με το επίσης πισωκίνητο, αλλά ισχυρότερο, Q6 Sportback e-tron performance με ηλεκτροκινητήρα 326 ίππων και ικανότητα επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτ. Διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh με αυτονομία 656 χλμ.
Σειρά έχει το τετρακίνητο Q6 Sportback e-tron quattro με ζεύγος ηλεκτροκινητήρων, συνδυαστικής απόδοσης 388 ίππων και δυνατότητα επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτ. με την αυτονομία του να βρίσκεται στα 636 χλμ. Στην κορυφή βρίσκεται το τετρακίνητο SQ6 Sportback e-tron των 517 ίππων που φτάνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,3 δευτ. και μέχρι τα 230 χλμ./ώρα, με την αυτονομία του να ορίζεται στα 607 χλμ.
Τέλος, να πούμε ότι το νέο Q6 Sportback e-tron υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 270 kW, με τη μπαταρία να φτάνει από 10-80% σε 22 λεπτά. Στην αγορά της Γερμανίας η αρχική τιμή του νέου Q6 Sportback e-tron διαμορφώνεται στα 65.900 ευρώ.