H Alpine έχει τον τρόπο της και σίγουρα το περίπτερό της στην Έκθεση του Παρισιού θα συγκεντρώσει πλήθος κόσμου.
Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς; το εξωτικό πρωτότυπο Alpenglow; τη νέα, «καυτή» έκδοση R Ultime του Α110; ή το νέο «διαμπερές» A390_β;
Ειδικά το πρωτότυπο Alpenglow με τον νέο V6 κινητήρα που χρησιμοποιεί υδρογόνο, δείχνει πως είναι εφικές οι υψηλές αποδόσεις με ουσιαστικές μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Alpenglow HY6: 740 ίπποι από υδρογόνο
Το Alpenglow δεν το βλέπουμε για πρώτη φορά, καθώς είχε αποκαλυφυθεί στην ίδια έκθεση πριν από δύο χρόνια. Ωστόσο, αυτό που ξεχωρίζει φέτος είναι ο V6 κινητήρας των 3.5 λίτρων που αποδίδει 740 ίππους και εμπέμπει… υδρατμούς. Το κινητό «κινητό εργαστήριο» όπως ονομάζει η Alpine το εξωτερικό μοντέλο ενσωματώνει ένα μείγμα επιδόσεων, σχεδιασμού και οικολογίας.
Στην… πράσινη ισχύ, προσθέστε το αμάξωμα από ανθρακονήματα και την μελετημένη αεροδυναμική και μπορείτε να έχετε μία εικόνα για τις δυνατότητες του μοντέλου στην πίστα
A110 R Ultime: Το πιο ισχυρό Alpine
H έκδοση R Ultime του Α110 αποτελεί το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου της Alpine, με την ισχύ του να φτάνει τους 345 ίππους και η ροπή τα 420 Nm. Αυτό σημαίνει πως η ειδική ισχύς φτάνει τους 192 ίππους/λίτρο, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο κινητήρας του A110 είναι υπερτροφοδοτούμενος 1.8 λίτρων.
Οι 345 ίπποι της R Ultime επιταχύνουν από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα το Α110 σε 3.8 δευτ., αλλά μόλις 110 τυχεροί θα διαπιστώσουν στην πράξη αυτές τις επιδόσεις, στην τιμή των… 265.000 ευρώ στη Γαλλία
A390_β: Κυριάρχες οι γυάλινες επιφάνειες
Το αμιγώς ηλεκτρικό fastback παρουσιάστηκε επίσημα πριν μερικές μέρες, αλλά στο Παρίσι έγινε η πλήρης αποκάλυψη στο κοινό. Αποτελεί το όραμα της γαλλικής εταιρείας για τα σπορ, οικογενειακά μοντέλα, που διαθέτουν παράλληλα χώρους, πρακτικότητα και καθόλου συντηρητικό σχεδιασμό.
Το νέο μοντέλο θα μπει στην παραγωγή το 2025 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Ομίλου Renault στη Διέππη.