Το πιο σημαντικό στοιχείο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι η μπαταρία με τη Hyundai να επενδύει σε LFP μπαταρίες μεγαλύτερης πυκνότητας.
Ο στόχος της είναι διπλός. Αφενός να κατασκευάσει μπαταρίες LFP (Λιθίου-Σιδήρου-Φωσφόρου) με ενεργειακή πυκνότητα της τάξης των 0.3 kWh/kg και αφετέρου να ξεπεράσει την ενεργειακή πυκνότητα των ανταγωνιστών από την Κίνα, που κυμαίνεται αυτή τη στιγμή στις 0.2 kWh/kg.
Άν επιτευχθεί ο στόχος της Hyundai, τότε θα είναι σε θέση να μειώσει το βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της και κατ’ επέκταση να διευρύνει την αυτονομία τους. Επιπροσθέτως, στα μεγάλα της ηλεκτρικά μοντέλα να μπορεί να προσφέρει αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ, αφού στον ίδιο διαθέσιμο χώρο στο δάπεδο του αυτοκινήτου και διατηρώντας σταθερό το βάρος, θα είναι εφικτή η τοποθέτηση μπαταρίας με αρκετά μεγαλύτερη ενέργεια, άρα και αυτονομία.
Hyundai: Μείωση κόστους των ηλεκτρικών από το 2025
Ένας ακόμα παράγοντας που θα συμβάλλουν οι βελτιωμένες μπαταρίες είναι και εκείνος του κόστους παραγωγής. Από τη στιγμή που θα χρησιμοποιούνται για παράδειγμα λιγότερες συστοιχίες, για την επίτευξη της ίδιας αυτονομίας, αυτόματα το κόστος της μπαταρίας μειώνεται και κατά συνέπεια το συνολικό κόστος κατασκευής του αυτοκινήτου.
Αυτό είναι προφανώς ιδιαίτερα σημαντικό για την περαιτέρω διείσδυση των ηλεκτρικών μοντέλων και ειδικά των μικρών, όπως το νέο Inster, ώστε να γίνει ακόμα πιο προσιτή η ηλεκτροκίνηση.
Μακροπρόθεσμος στόχος είναι ακόμα η αύξηση του μεριδίου στην κατασκευή των μπαταριών, που αυτή τη στιγμή η αγορά κυριαρχείται από τις CATL και BYD που κατέχουν περίπου το 50% της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών αυτοκινήτων.