Ο Neuville με τον Wydaeghe θέλουν όχι απλά να «καθαρίσουν» την υπόθεση τίτλου στο WRC της Κεντρικής Ευρώπης, αλλά και να αποδείξουν ότι επάξια θα στεφθούν παγκόσμιοι πρωταθλητές για φέτος με το Hyundai i20 Rally1.
Ήδη από το πρώτο σκέλος οι Βέλγοι που προηγούνται στη βαθμολογία έδειξαν τις προθέσεις τους και οδηγούν την κατάταξη στο τέλος του 1ου σκέλους, 6.4 δευτ. μπροστά από τους Ogier-Landais με το Toyota Yaris Rally1 που αισθάνονται την ανάσα των Tanak-Jarveoja με το άλλο Hyundai i20 Rally1, που βρίσκονται μόλις 1.4 δευτ, πίσω από τους Γάλλους.
WRC: Που σημαίνει ότι στο 2ο σκέλος αναμένεται να είναι «σώμα με σώμα».
Από εκεί και κάτω οι Evans-Martin με το άλλο Toyota Yaris Rally1 ακολουθούν στην 4η θέση με διαφορά 15.1 ενώ δύο ακόμα Toyota Yaris Rally1 με τους Katsuta – Johnston και Pajari -Malkonen έχουν πλασαριστεί στην 5η και 6η θέση με τα δύο Ford Puma Rally1 των Fourmaux-Coria και Munster-Louka να είναι στην 7η και 8η θέση με τον Fourmaux να έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του Puma.
Στο WRC2 oι Gryazin-Aleksandrov με Citroen C3 Rally2 προηγούνται κατά 7 δευτ. των Solberg-Edmondson με Skoda Fabia RS Rally2 που μετά την ατυχία των Rossel-Barral που τους έφυγε ο τροχός από το Citroen C3 Rally2 με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο «βλέποντας» η υπόθεση τίτλου να απομακρύνεται καθώς θα παιχτεί στο φινάλε στην Ιαπωνία καθώς διακδικητής είναι και ο Pajari που στην Ιαπωνία θα «τρέξει» με Yaris Rally2.
Από τις εγκαταλείψεις αυτή των Μikkelsen-Eriksen με Hyundai i20 Rally1 από έξοδο.
To 2ο σκέλος αποτελείται από 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 123.46 χλμ.