Το Renault Twizy που δεν το γνωρίσαμε στη χώρα μας με τα δύο καθίσματα, το ένα πίσω από το άλλο, ξαναγεννήθηκε και τώρα ονομάζεται Mobilize Duo.
Η νέα μάρκα του Ομίλου Renault αφιερωμένη στη μικροκινητικότητα και στις πιτσιρίκες και στους πιτσιρικάδες που στη Γαλλία θα μπορούν να το οδηγούν από ηλικία 15 ετών με τιμή που ξεκινάει από τα 9.900 ευρώ.
Το Mobilize Duo μπορεί να οδηγηθεί από την ηλικία των 14 ετών (κλειστά) στην έκδοση Duo 45 των 45 χλμ./ώρα, ενώ το Duo 80 των 80 χλμ./ώρα από 16 ετών και άνω.
Εξωτερικά, το Mobilize Duo παρουσιάζεται ξεκάθαρα ως εξέλιξη του προαναφερθέντος Renault Twizy, αλλά πιο μοντέρνο και με περισσότερες γωνίες.
Mobilize Duo: Δύο άτομα, ένα μπροστά ένα πίσω
Το σώμα δεν είναι βαμμένο, αλλά παίζει με την χρωματική αντίθεση μεταξύ των μαύρων πλαστικών μερών, που αποτελούνται από ανακυκλωμένα υλικά κατά 60% με τις επιφάνειες που καλύπτονται με αυτοκόλλητα. Το φινίρισμα επιφάνειας “Camo” έχει σχεδιαστεί για να κάνει λιγότερο ορατές τυχόν γρατσουνιές που υφίστανται στην αστική ζωή του Duo.
Σύμφωνα με την παράδοση, καθώς όπως προαναφέραμε αποτελεί εξέλιξη του Twizy, οι δύο πόρτες έχουν άνοιγμα προς τα πάνω.
Που σημαίνει ότι κινούνται προς τα πάνω και προς τα εμπρός για να διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο χωρίς να ενοχλούν πεζούς, ποδηλάτες και μοτοσικλετιστές. Τα δύο καθίσματα είναι το ένα πίσω από το άλλο με χώρους για αντικείμενα εκατέρωθεν.
Το εσωτερικό απλοποιημένο όπου κυριαρχεί η πρακτικότητα και η απλότητα κάτι που υπογραμμίζεται από τα καθίσματα. Τα οποία καλύπτονται με ειδικές επενδύσεις που πλένονται με νερό, τους αποθηκευτικούς χώρους 300 λίτρων και την «αποχέτευση» κάτω από τα πεντάλ για την εκκένωση του νερού.
Ο βασικός εξοπλισμός του Mobilize Duo περιλαμβάνει αερόσακο οδηγού ζώνη ασφαλείας οδηγού με προεντατήρα και περιοριστή φορτίου, χειροκίνητο κλιματισμό, θερμαινόμενο παρμπρίζ και βάση smartphone.
Το Mobilize Duo προσφέρεται στις δύο εκδόσεις Duo 45 και Duo 80, ονόματα που υποδεικνύουν τη μέγιστη ταχύτητα των δύο και την ένταξή τους στις κατηγορίες ελαφρού οχήματος (L6) και βαρύ οχήματος (L7) αντίστοιχα.
Και στις δύο περιπτώσεις η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 10,3 kWh και εγγυάται αυτονομία 161 χλμ.
Η φόρτιση γίνεται με το καλώδιο ενσωματωμένο στο μπροστινό καπό με υποδοχή E+F (τύπου Schuko) για φόρτιση στο σπίτι ή με προαιρετικό καλώδιο Mode 3 με υποδοχή τύπου 2 για τους σταθμούς φόρτισης. Η φόρτιση από 20% έως 80% διαρκεί από 3 ώρες έως 25 λεπτά στο σταθμό φόρτισης και 3 ώρες και 50 λεπτά στο σπίτι.
Η μικροκινητικότητα κερδίζει έδαφος και η Renault θέλει να είναι παρών στο παιχνίδι με ένα σαφώς πιο πρακτικό όχημα από το Twizy.
Δείτε το βίντεο: