Μόνο ο Alfred Hitchcock θα μπορούσε να γράψει τέτοιο σενάριο για τον 12ο γύρο του WRC το ράλι Κεντρικής Ευρώπης, που ολοκληρώθηκε με μεγάλη νίκη των Tanak-Jarveoja.
Και τώρα ο Cyril Abiteboul, ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport καλείται να συμπληρώσει το παζλ του φετινού παγκόσμιου πρωταθλητή, Neuville ή Tanak;
Mπορεί να ρέει ακόμα άφθονη η σαμπάνια στο motorhome της Hyundai από τη νίκη των Tanak-Jarveoja και με την τρίτη θέση των Neuville-Wydaeghe έχοντας «σάντουιτς» τους Evans-Martin, αλλά ο τίτλος θα κριθεί στο τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στη γλιστερή άσφαλτο της Ιαπωνίας.
WRC: Διεκδικητές τα δύο «κοκόρια» της Hyundai, Neuville και Tanak που τους χωρίζουν 25 βαθμούς
Φυσικά πιο κοντά είναι ο Neuville, αλλά στους αγώνες δεν υπάρχουν φαβορί. Κυριαρχεί η ανατροπή και ο Abiteboul τώρα έχει να λύσει ένα σταυρόλεξο για πολύ δυνατούς λύτες.
Τι στρατηγική θα ακολουθήσει η ομάδα και πως θα διαχειριστεί τους δύο οδηγούς, τον Neuville που φλερτάρει με τον πρώτο τους παγκόσμιο τίτλο και τον Tanak που έβαλε πλώρη για τον 2ο στην καριέρα του, καθώς με την έξοδο και την εγκατάλειψη των Ogier-Landais δεν υπάρχει άλλος μνηστήρας του τίτλου, πέρα από τους δύο της Hyundai.
Ότι και να γίνει ένας από τους δύο, Neuvile, Tanak θα στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής 2024.
Για τους Ogier-Landais, μετά από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δεν τους «πάει» τίποτα καλά.
Στον εθνικό μας αγώνα, τουμπάρισαν στην power-stage, στη Χιλή η σπασμένη ανάρτηση τους έθεσε εκτός και στον προτελευταίο αγώνα, στο ράλι της Κεντρικής Ευρώπης, εγκατέλειψαν 600 μ. μετά την εκκίνηση της προτελευταίας ειδικής διαδρομής.
Το Toyota Yaris Rally1 σε μια δεξιά στροφή, το αυτοκίνητο παρουσίασε έντονη υπερστροφή, βγήκε το πίσω μέρος εκτός τροχιάς, το πίσω αριστερό μέρος χτύπησε σε κορμό δένδρο, εξοστρακίστηκε, έκανε τετ-α-κε και κατέληξε σε στυλό εναέριας στήριξης καλωδίων με το μπροστινό μέρος, να ακινητοποιηθεί με τον Ogier να «χτυπιέται» με την κατάληξη της επίδοσης, που μέχρι εκείνη της στιγμή ήταν 2οι 1.5 δευτ. πίσω από τον Tanak.
Στο τρίτο και τελευταίο σκέλος, εγκατέλειψαν από έξοδο στην 15η ειδική διαδρομή οι Pajari-Malkonen με Toyota Yaris Rally1, που στον επίλογο του πρωταθλήματος, 21-14 Νοεμβρίου στην Ιαπωνία, θα προσπαθήσουν να κατακτήσουν τον τίτλο στο WRC2 με Yaris Rally2, όπου στον προτελευταίο γύρο νικητές ήταν οι Gryazin-Aleksandrov (Citroen C3 Rally2) με δεύτερους τους Solberg-Edmondson (Skoda Fabia RS Rally2).
Για την ιστορία, στην power-stage του ράλι Κεντρικής Ευρώπης τα 5 ταχύτερα πληρώματα ήταν, Katsuta-Johnston(Toyota Yaris Rally1), με διαφορά 2.4 δευτ. Mikkelsen-Eriksen(Hyundai i20 Rally1), με διαφορά 2.6 δευτ. Evans-Martin(Toyota Yaris Rally1), και ακολούθησαν στα 4.0 δευτ. Neuville-Wydaeghe(Hyundai i20 Rally1) και 5οι στα 4.3 δευτ. οι Fourmaux-Coria(Ford Puma Rally1).
Ραντεβού λοιπόν στις 21-24 Νοεμβρίου στην Ιαπωνία που μέχρι τότε αναμένονται πολλές ειδήσεις όχι μόνο για τη νέα σεζόν.