Η Kia Ιταλίας παρουσίασε μια νέα έκδοση του υβριδικού Niro, η οποία υπόσχεται ρεκόρ αυτονομίας.
Σύμφωνα λοιπόν με την Kia Ιταλίας, το νέο Niro Tri-Fuel μπορεί να διανύσει πάνω από 1.600 χλμ. με ένα μόνο ανεφοδιασμό. Πώς καταφέρνει όμως τόσο μεγάλη αυτονομία που θα «ζήλευε» ακόμα και ένα πετρελαιοκίνητο όχημα;
Η απάντηση βρίσκεται στο γεγονός ότι το νέο Niro Tri-Fuel είναι το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο της Kia που διατίθεται απευθείας από τον κατασκευαστή με σύστημα υγραεριοκίνησης (LPG). Το εν λόγω σύστημα υγραεριοκίνησης τοποθετείται από την εταιρεία BRC. Για το λόγο αυτό το νέο Niro Tri-Fuel διατηρεί την εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. της Kia.
Kia Niro Tri-Fuel: Τα δομικά μέρη
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Niro Tri-Fuel αναφέρουν ότι χρησιμοποιεί ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 90 ίππων και 147 Nm ροπής, καθώς επίσης ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων και 170 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μικρή αυτοφορτιζόμενη μπαταρία χωρητικότητας 1,32 kWh. Συνδυαστικά το υβριδικό Niro παράγει 126 ίππους και 265 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Η δεξαμενή αποθήκευσης του LPG (τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών στο διαμέρισμα της ρεζέρβας) έχει χωρητικότητα 40 λίτρων και το ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητα 42 λίτρων, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποιο από τα δυο καύσιμα θα χρησιμοποιήσει πατώντας ένα κουμπί που βρίσκεται δίπλα από το μπουτόν Start/Stop του κινητήρα.
Σημειώνεται ακόμα ότι το νέο Niro Tri-Fuel επιτυγχάνει 6% λιγότερες εκπομπές C02 σε σύγκριση την απλή υβριδική έκδοση του μοντέλου. Η αρχική τιμή του νέου Niro Tri-Fuel στην αγορά της Ιταλίας διαμορφώνεται στα 34.450 ευρώ.