Πως το βλέπετε διευθύνων σύμβουλος να οδηγεί αυτοκίνητο άλλης εταιρίας και να το εκθειάζει. «Θεός» ο Jim Farley, διευθύνων σύμβουλος της Ford, που οδηγεί αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κινεζικού τεχνολογικού γίγαντα Xiaomi τους τελευταίους έξι μήνες .
Eίναι τόσο ευχαριστημένος ο Jim Farley που τόνισε μάλιστα ότι δεν θέλει να εγκαταλείψει το Xiaomi Speed Ultra 7 που οδηγεί τον τελευταίο εξάμηνο.
«Δεν μου αρέσει να μιλάω τόσο πολύ για τον ανταγωνισμό, αλλά οδηγώ το Xiaomi», είπε ο Farley μιλώντας στον Βρετανό παρουσιαστή Robert Llewellyn.
Jin Farley: Υπαρξιακή απειλή
«Ήρθε ένα αυτοκίνητο από τη Σαγκάη στο Σικάγο και το οδηγώ εδώ και έξι μήνες και δε θέλω να το αφήσω. Είναι φανταστικό. Πουλάνε 10.000, 20.000 αυτοκίνητα το μήνα. Είναι sold out για έξι μήνες…» είπε ο Farley για την επιτυχία της Xiaomi με το SU7 νωρίτερα στη συνέντευξη για να τονίσει ότι πρόκειται για μια βιομηχανική μάρκα, μια καταναλωτική μάρκα που είναι πολύ ισχυρότερη από τις εταιρείες αυτοκινήτων».
Το SU7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi. Ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας παράγει τρεις εκδόσεις του αυτοκινήτου, SU7, SU7 Pro και SU7 Max με τιμή γύρω στα 30.000 δολάρια στην Κίνα, όπου εκεί πωλείται.
Αλλά ο Farley δεν διευκρίνισε ποια έκδοση από τις τρεις οδηγεί…
Να θυμίσουμε ότι μετά την επίσκεψη του Farley στην Κίνα τον Μάιο, ο Farley είπε σε ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ford ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας είναι μια «υπαρξιακή απειλή»,
Τα σχόλια του Farley έκαναν αίσθηση καθώς οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά EV.
Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την εταιρεία τεχνολογίας ABI Research for Business Insider δείχνουν ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιπροσώπευαν το 88% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στη Βραζιλία και το 70% στην Ταϊλάνδη το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Ο ανταγωνισμός με ανταγωνιστές όπως η Xiaomi θα είναι κρίσιμος για τη Ford καθώς διαμορφώνει την προσέγγισή της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Ford σημείωσε μεγάλη απώλεια κερδών το δεύτερο τρίμηνο του έτους, οδηγώντας τη μετοχή της εταιρείας σε πτώση.
Τα κέρδη ανά μετοχή της εταιρείας ανήλθαν στα 0,47 δολάρια, κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 0,68 δολάρια.
Η κερδοφορία της για το τρίμηνο επιβαρύνθηκε από την κατηγορία EV, η οποία σημείωσε απώλεια 1,14 δις. δολαρίων εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης. Τα κέρδη τρίτου τριμήνου της Ford αναμένονται στις 28 Οκτωβρίου.
Τον Αύγουστο, ο John Lawler, οικονομικός διευθυντής και επικεφαλής της αλυσίδας εφοδιασμού της Ford, τόνισε ότι η Ford άλλαξε τη στρατηγική της για τα EV cars και θα αντικαταστήσει τα προγραμματισμένα ηλεκτρικά SUV της με υβριδικά μοντέλα.
Επιλογή που πρόκειται να κοστίσει στη Ford σχεδόν 2 δις δολάρια.
και επειδή το νόμισμα έχει δύο όψεις, μήπως όλο αυτό μεταξύ Xiaomi-Farley είναι ένα επικοινωνιακό παιχνίδι για κάτι που πιθανών να έρθει…