Παγκόσμια πρεμιέρα έκανε το νέο Hyundai RN24 στο πλαίσιο της ετήσιας εκδήλωσης “N Day 2024”.
Δημιουργήθηκε από την Hyundai N, η οποία αναπτύσσει τα οχήματα υψηλών επιδόσεων της κορεάτικης εταιρείας. Η εξωτερική του εικόνα είναι τουλάχιστον ιδιαίτερη, καθώς είναι «γυμνό» έχοντας ένα εξαιρετικά άκαμπτο, εξωσκελετικό roll cage. Παράλληλα πατάει σε σφυρήλατες ματ μαύρες ζάντες 19 ιντσών που προέρχονται από το Elantra N και έχει αεροτομή από τα αγωνιστικά οχήματα Touring Car Racing (TCR) της Hyundai Motorsport.
Το RN24 περιγράφεται ως ένα «κινητό εργαστήριο» για τις μελλοντικές ικανότητες που θα έχουν τα κορυφαία αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα της μάρκας, αντλώντας τεχνογνωσία από το μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Hyundai RN24: Η σχέση του με το Ioniq 5 N
Σύμφωνα με την Hyundai Ν το νέο RN24 ενσωματώνει την προηγμένη πλατφόρμα E-GMP και το ηλεκτρικό σύστημα δυο κινητήρων του Ioniq 5 N, απόδοσης 650 ίππων (ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 238 ίππους και ο πίσω 412 ίππους). Ωστόσο διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο πακέτο μπαταριών που διατηρεί τη χωρητικότητα 84 kWh του μοντέλου παραγωγής, αλλά επιτρέπει ένα μικρότερο μεταξόνιο κατά 340 χλστ. (2.660 χλστ. πλέον), με το μέγεθος να έρχεται κοντά στο i20 N Rally1 Hybrid, με το οποίο η Hyundai συμμετέχει στο WRC.
Σημειώνεται ακόμα ότι το RN24 διαθέτει μια νέας σχεδίασης διάταξης ανάρτηση τύπου WRC με αποσβεστήρες προδιαγραφών ράλι και υποπλαίσια υψηλής ακαμψίας. Με εκτιμώμενο βάρος 1.880 κιλά το RN24, υπολογίζεται ότι θα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δευτ. και να φτάνει μέχρι τα 240 χλμ./ώρα.
Στη φαρέτρα του RN24 υπάρχει επίσης το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic, το οποίο δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την ισχύ του ηλεκτρικού συστήματος, το επίπεδο της επιτάχυνσης και την αναγεννητική πέδηση χρησιμοποιώντας τα ενσωματωμένα κουμπιά στο τιμόνι. Μάλιστα η απόκριση του τιμονιού έχει ρυθμιστεί σε επίπεδο αγωνιστικού οχήματος.
Εκτός από το σύστημα τεχνητού ήχου N Active Sound+ του Ioniq 5 N, το RN24 διαθέτει ένα εξωτερικό ηχητικό σύστημα υψηλής απόδοσης, με δύο πλαϊνά ηχεία. Αυτό ενισχύεται από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό πλαίσιο εξασφαλίζοντας μια μοναδική ηχητική εμπειρία.
Ειδική μνεία γίνεται και στο Rally Mode του RN24 που βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς. Επίσης φέρει το ηλεκτρικό χειρόφρενο (e-Handbrake) που προέρχεται από το WRC και βοηθά στη μείωση του βάρους.