Η Maserati Biturbo είναι ένα συμβολικό μοντέλο της δεκαετίας του 1980 υπό τη διαχείριση του Alejandro De Tomaso με το οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία προσπάθησε να ανταγωνιστεί την Alfa Romeo και τη Lancia.
Μεταξύ των παραλλαγών της, η Maserati Biturbo Shamal του 1989 ξεχώρισε με την επιθετική της σχεδίαση και τον V8 κινητήρα 3.2 λίτρων twin-turbo απόδοσης, με δύο εκκεντροφόρους σε κάθε πλευρά του “V” 322 ίππων και κιβώτιο της Getrag 6τάχυτο, ίδιο με αυτό της BMW 850 CSI με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σήμερα, επανέρχεται στη ζωή με ένα restomod από την Automobili Modena, που περιορίζεται σε μόλις 33 αυτοκίνητα.
Maserati: Η νέα Biturbo Shamal φέρει την υπογραφή της Automobili Modena
Το έργο με τον κωδικό MA-01 της Modena Automobili μεταμορφώνει μια Maserati Biturbo Shamal Coupe του 1983, αναβαθμίζοντάς την τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε επιδόσεις.
Ο αρχικός V8 κινητήρας αντικαθίσταται από twin-turbo V6 με 500 ίππους και 550 Nm ροπής, που επιτρέπει την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτ. και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα.
Νέο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ZF, και προηγμένο σύστημα φρένων με αεριζόμενους δίσκους σε συνδυασμό με τις δαγκάνες Brembo προσφέρουν ανώτερη απόδοση φρεναρίσματος. Αυτός ο συνδυασμός βελτιώνει σημαντικά τη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες και την αίσθηση του οδηγού, προσφέροντας μεγαλύτερο έλεγχο και ακρίβεια, ειδικά σε απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.
Τα ελαστικά Pirelli PZero είναι τοποθετημένα σε ζάντες που θυμίζουν την αρχική σχεδίαση. Το αμάξωμα από χάλυβα και ανθρακονήματα εξοπλίζεται με νέους προβολείς LED, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και μια χαρακτηριστική πίσω αεροτομή, εμπλουτίζοντας την αισθητική του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό της Maserati Biturbo Shamal Restomod (που φωτογραφίες δεν υπάρχουν, εκτός από ενημέρωση) διαθέτει καθίσματα Recaro Classic LX, προσαρμόσιμα σε επενδύσεις και χρώματα, ενώ τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί.
Το ταμπλό περιλαμβάνει έναν οβάλ ψηφιακό πίνακα οργάνων, και σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που πλαισιώνεται από αυτόματο έλεγχο κλιματισμού.
Το κλασικό οβάλ αναλογικό ρολόι από το αρχικό Shamal παραμένει στο κέντρο του ταμπλό.
Το πρωτότυπο βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συναρμολόγησης και έγκρισης, με προγραμματισμένα μόνο 33 αριθμημένα αυτοκίνητα, συναρμολογημένα με το χέρι.
Το κόστος για τους φίλους μας τους συλλέκτες από 585.000 ευρώ (χωρίς φόρους), με χρόνους παράδοσης μεταξύ 8 έως 10 μηνών.