Εκτός από το GR86 Rally Legacy Concept, η Toyota παρουσιάζει στην Έκθεση SEMA του Λας Βέγκας και το RAV-X Concept.
Με την πρώτη ματιά είναι ξεκάθαρο ότι ο περιπετειώδης χαρακτήρας και οι off-road ικανότητες είναι το κυρίαρχο θέμα στο νέο RAV-X Concept, με την Toyota να αναφέρει ότι έμπνευση αντλήθηκε από το σκληρότερο αγώνα ανθρώπων-μηχανών, το ράλι Ντακάρ. Στόχος του RAV-X Concept είναι να προβάλει τη δέσμευση της Toyota να ξεπεράσει τα όρια της μηχανικής και της σχεδίασης.
Την ανάπτυξη του RAV-X Concept ανέλαβε η Toyota Service Parts and Accessories Development (SPAD), μια ομάδα της ιαπωνικής εταιρείας που επικεντρώνεται στα αξεσουάρ και στις αναβαθμίσεις με στόχο την απόδοση. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε ένα συμβατικό plug-in υβριδικό RAV4 με συνδυαστική ισχύ 306 ίππων, καθώς το χαμηλό κέντρο βάρους, λόγω τοποθέτησης της μπαταρίας στο δάπεδο, συμβάλει στο στόχο των off-road επιδόσεων.
Η Toyota τοποθέτησε νέα εισαγωγή αέρα, επενέβη στην ανάρτηση με πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 2,5 ιντσών της Fox μπροστά και πίσω, αυξάνοντας το ύψος του οχήματος και τα μετατρόχια κατά 51 χλστ. και 160 χλστ. αντίστοιχα. Επιπλέον τα απομακρυσμένα ρεζερβουάρ κρατούν υπό έλεγχο τις θερμοκρασίες λαδιού εκτός δρόμου, ενώ τοποθετήθηκαν νέα ψαλίδια μπροστά και στηρίγματα πίσω από σφυρήλατο αλουμίνιο.
Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι εμπνευσμένος από το ράλι Ντακάρ με ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα, υπάρχουν ποδιές εμπρός-πίσω, εισαγωγή αέρα στο καπό, προστατευτικά κάτω από το αμάξωμα, διπλή εξάτμιση, πιο δυναμική πίσω αεροτομή και λευκοί τροχοί 17 ιντσών που ντύνονται με off-road ελαστικά διαστάσεων 265/65.