Η αλλαγή στους κανονισμούς για τα Ιστορικά αυτοκίνητα από τη νέα χρονιά, «άνοιξε» την όρεξη του Jari Matti Latvala που το 2025 θα έχει δύο ρόλους.
Και ως επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing στο WRC, αλλά και ως οδηγός στο νέο πρωτάθλημα Ιστορικών.
Κάτι αντίστοιχο στο WRC δεν έχει ξανασυμβεί.
Βέβαια για όλα στη ζωή υπάρχει η πρώτη φορά.
Jari Matti Latvala: Και στο WRC και στο πρωτάθλημα των Ιστορικών
Πως θα γίνει τώρα αυτό.
Σε μερικούς αγώνες του WRC ο συμπαθής Φινλανδός θα έχει το ρόλο ως επικεφαλής της ομάδας, που ακόμα δεν έχει ανακοινώσει τη σύνθεσή της για το 2025, ενώ τον υπόλοιπο χρόνο του θα τον μοιράζεται στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, όπου ο Jari θα το ακολουθήσει σε όλους τους αγώνες.
Αυτό προέκυψε μετά την ανακοίνωση της FIA ότι πλέον στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων μπορούν να συμμετέχουν μια σειρά αυτοκινήτων κατασκευής 1991-2000.
Μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο υπάρχουν μοντέλα της Toyota, όπως η Celica Gr.A, που έχουμε δει να την οδηγεί ο Φινλανδός σε διάφορους αγώνες Ιστορικών, κυρίως στη Φινλανδία.
Να θυμίσουμε ότι ο Latvala δεν ήταν στη «θέση» του στους δύο τελευταίους αγώνες στη Φινλανδία, όπου τον ρόλο αυτόν είχε επωμισθεί ο πρόεδρος της Toyota, Αkio Toyoda.
Nα λοιπόν πως ένας νέος κανονισμός αλλάζει την εικόνα ενός θεσμού με αυτοκίνητα κυρίως της 10ετίας του 1990, που όμως αφήνει πολύ πίσω αυτοκίνητα που πρωταγωνιστούσαν όπως Porsche 911, VW Golf, Ford Escort MK I και MK II, που λόγω των νέων κανονισμών με την είσοδο των Toyota Celica, Ford Escort Cosworth, Mitsubishi Evo VI, Subaru Impreza, δεν έχουν καμία τύχη για το πρώτο σκαλί του βάθρου.
Επιπλέον ένας μεγάλος κύκλος τζίρου, μόλις άνοιξε…