Οι εξελίξεις και τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς στην αυτοκίνηση και η Porsche διαθέτει την απαραίτητη ευελιξία για να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις
Η γερμανική εταιρεία μπορεί να δηλώνει πιστή στην ηλεκτρική μετάβαση, ωστόσο αυτό θα πρέπει να το αποδεχθεί και το ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό της. Όσο πιστοί και αν είναι οι αγοραστές των αυτοκινήτων της Porsche αν το τελικό προϊόν, δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, εύκολα θα γυρίσουν την πλάτη.
Καθώς στην οικονομία (σχεδόν) τα πάντα καθορίζονται από τους νόμους της προσφοράς και της ζήτησης, οι κατώτερες των προσδοκιών πωλήσεις της αμιγώς ηλεκτρικής Taycan, φαίνεται να οδηγούν τους υψηλά ιστάμενους της γερμανικής εταιρείας σε αλλαγή ρότας.
Porsche: Taycan με θερμικό κινητήρα
Με δεδομένο ότι το εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία έχει τη δυνατότητα παραγωγής αυτοκινήτων με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, δεν είναι δύσκολο για τη γερμανική εταιρεία να αλλάξει τα πλάνα της και να τοποθετήσει θερμικά ή υβριδικά σύνολα σε μοντέλα που σήμερα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, όπως η Taycan ή η Macan, χωρίς σημαντική επιβάρυνση στο κόστος παραγωγής.
Το ίδιο θα συμβεί και με τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας, όπως η νέα 718 που από ότι δείχνουν τα πράγματα δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, οπως είχε ακουστεί αρχικά, αλλά θα διαθέτει και συμβατικά μοτέρ.
Σύμφωνα με τον Lutz Meschke, οικονομικό διευθυντή της Porsche, πολλοί από τους πελάτες των σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων, προσανατολίζονται σε μοντέλα με θερμικούς ή υβριδικούς κινητήρες, οπότε και η εταιρεία πρέπει να είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις προτιμήσεις τους, ώστε να διατηρήσει τα επίπεδα των πωλήσεών της και κατ’ επέκταση την κερδοφορία της.