Ο τελευταίος γύρους του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, κατά το πρώτο σκέλος αποδείχτηκε ιδιαίτερα σκληρό.
Μετά από 6 ειδικές διαδρομές 82 χλμ. πρώτοι στην Ιτέα για τη βραδινή ανασυγκρότηση στο τέλος του πρώτου σκέλους έφτασαν οι Bέλγοι De Mevius – Jalet με Mazda 323 GTX.
O νεαρός De Mevious είναι γιος του Gregoire De Mevius που τον έχουμε δει σε ράλι Ακρόπολις του WRC να οδηγεί Mazda 323, Nissa GTi-R και Ford Escort WRC.
Οι νεαροί Βέλγοι κάνουν έναν θαυμάσιο αγώνα, οδηγούν γρήγορα και δείχνουν «διαβασμένοι» που είναι αποτέλεσμα των πολλών αγώνων σε διαφορετικές ειδικές διαδρομές. Ακόμα και στο «μάτι» οι Βέλγοι ικανοποιούσαν από τον τρόπο που «πατούσαν» το γκάζι. Με δύο λόγια, «οδηγούσαν».
Η διαφορά των 1:32.0 από τους Érdi Tibor jun. – Kerék István με Ford Sierra RS Cosworth 4×4, που οδηγούν και αυτοί πολύ έξυπνα και στρωτά δύσκολα θα καλυφθεί, εκτός αν προκύψει κάποιο πρόβλημα και το χρώμα στην κορυφή αλλάξει.
Όμως η δεύτερη θέση «παίζεται» καθώς οι τρίτοι Richard Jordan– Sam Collis με το καλύτερο Ford Escort MKII βρίσκονται σε απόσταση 14.9 δευτ.
Μια θέση πιο κάτω το πρώτο ελληνικό πλήρωνα, οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με τη Lancia Integrale.
To ελληνικό πλήρωμα που στην προτελευταία ειδική διαδρομή φιγουράριζε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, στην τελευταία, του πρώτου σκέλους, την κατηφορική/νυχτερινή «Καρούτες» αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης, έχασαν χρόνο και δύο θέσεις στη γενική και βρίσκονται 39.9 δευτ. πίσω από τους τρίτους.
Στην 5η και 6η θέση ακολουθούν δύο Ford Escort MKII με τους Βέλγους Jacob-Regnier και οι Βρετανοί πατέρας με την κόρη Graham ενώ στην 7η θέση έχει πλασαριστεί το δεύτερο ελληνικό πλήρωμα, Γιώργος Παραδείσης-Στεργίου με Ford Escort MKI, μπροστά από τους βρετανούς Poter-Graham με Ford Escort MKII.
Στην 9η ελληνική θέση ο gentleman driver Χριστοδούλου με τον Σαμαρά με την πανέμορφη Lancia 037 που μας θυμίζει εποχές με Allen, Rohrl .
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: λόγος για να παρακολουθήσεις τον αγώνα η Lancia 037
Η πρώτη 10αδα «κλείνει» με τους Μυλωνά-Παραπέρα με Toyota Celica.
To πρώτο σκέλος «έφαγε» πολλά πληρώματα, που αρκετά από αυτά θα κάνουν χρήση του κανονισμού rally2.
Από βάση μηχανής οι Σκαλτσάς-Τσάδαρης (VW Golf GTI), από ημιαξόνιο οι Αθανάσουλας-Μπασιούκας (Toyota Starlet, έχοντας σημειώσει τον 10ο χρόνο γενικής στη 2η ειδική διαδρομή), Κουτσίκος-Βαζάκας (Toyota Starlet) από μετάδοση, Παναγιώτης Παραδείσης-Φράγκου (Ford Escort MKII) από έξοδο, Δελαπόρτας-Παναρίτης (VW Golf GTI) από κιβώτιο, Παυλίδης-Harryman (Φιατ 131 Racing) από μετάδοση, Μπατής-Ματαλιωτάκης (Toyota Starlet) από έξοδο.
Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές 72.61 χλμ. και ο τερματισμός είναι προγραμματισμένος στις 16.45 στην Ιτέα.
Περισσότερες φωτογραφίες: