Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις Regularity με 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας και 185 συνολικά μετρήσεις, πέρασε στην ιστορία.
Η εκδήλωση αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του πανελληνίου πρωταθλήματος Regularity.
Νικητές οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, με Lancia Beta Coupe του 1974.
Με 133,1 βαθμούς ποινής στο σύνολο, το πλήρωμα πανηγύρισε την πρώτη του νίκη σε Ιστορικό ράλι Ακρόπολις Regularity.
Στη δεύτερη θέση οι Hekerle–Schneider από την Αυστρία με BMW 2002 Touring του 1973 συγκεντρώνοντας 140,2 βαθμούς ποινής.
Τρίτο το πλήρωμα από τη Βουλγαρία Andonov–Andonova, με Volvo 244 GLE του 1979, με 144,3 βαθμούς ποινής.
Μια θέση πιο κάτω οι Κατσαούνης- Μανσόλας με Volkswagen Golf του 1979, με 148,7 βαθμούς ποινής.
Στην 5η θέση οι πρωταθλητές Τουρκίας Bacioglu–Bacioglu με Mercedes Benz 230/4 του 1975 με 154,3 βαθμούς ποινής.
Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο νικητής του αγώνα το 2021, Christian Crucifix, με συνοδηγό αυτή τη φορά την Jennifer Hugo, νικήτρια του Ιστορικού ράλι Μόντε Κάρλο φέτος. 174,3 οι βαθμοί ποινής για το μικτό πλήρωμα.
Έβδομοι γενικής οι Τσιόγκας-Κολλιόπουλος με Ford Escort RS2000 MKI του 1968 με 179,6 βαθμούς ποινής.
Οι Νινιός- Βουδούρης με BMW E28 528i του 1984 τερμάτισαν όγδοοι γενικής και μια θέση πιο κάτω οι Γεωργουσόπουλος-Κοντοπός με Volkswagen Golf II του 1986 με την πρώτη 10άδα να συμπληρώνεται από τους Γεωργακόπουλο- Δούρο με Morris Mini του 1968.
Στην κατηγορία Youngtimer, οι Μελανίτης- Πιταράκης με Ford Escort RS2000 του 1994, πήραν τη νίκη με δεύτερους τους Κανελλόπουλο- Κριτσίκη, που οδήγησαν το νεότερο αυτοκίνητο του αγώνα, την Toyota Celica TS του 2000. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ρουμάνοι Vulpe–Catana, οι οποίοι ήρθαν στη χώρα μας από τη γειτονική Dacia Nova GT του 1998.