Το Ιστορικό ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα στο δεύτερο και τελευταίο σκέλος με το χρώμα στην κορυφή να αλλάζει καθώς οι ανατροπές έπαιξαν το ρόλο τους.
Όλα άλλαξαν στην 9η ειδική διαδρομή από τις 11 του αγώνα όταν οι επικεφαλής De Mevius-Jalet που οδηγούσαν τη γενική κατάταξη αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα με τον κινητήρα του Mazda 323GTX με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και η μάχη για την κορυφή «ξανάναψε» για τα καλά μεταξύ των Ούγγρων Erdi jnr- Kerek με Ford Sierra Cosworth 4X4 και των βρετανών Jordan-Collis με το καλύτερο Ford Escort MKII του αγώνα.
Δυο ειδικές διαδρομές πριν το τέλος οι βρετανοί κάλυψαν τη διαφορά από τους Ούγγρους που με τη δεύτερη θέση κατέκτησαν το πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων.
Στην τρίτη θέση το πρώτο ελληνικό πλήρωμα με τους Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα, που ομολογουμένως ο οδηγός της ομάδας -Χατζηρήγας- έκανε μια τρομερή επίδοση για να καλύψει τον χαμένο χρόνο από το πρόβλημα που προέκυψε στο σύστημα διεύθυνσης της Lancia Integrale.
Μια θέση πιο κάτω μια οικογενειακή υπόθεση από τη βρετανία, πατέρας και κόρη Graham με ένα ακόμα Ford Escort MKII.
To πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο του αγώνα ήταν η Lancia 037 των Χριστοδούλου-Σαμαρά.
Το πλήρωμα τερμάτισε στην 6η θέση που στη θέα του εξωτικού ιταλικού Ιστορικού αυτοκινήτου η σιλουέτα γύρισε το χρόνο πίσω σε άλλες εποχές.
Στην 7η θέση και στην τρίτη ελληνική ο Γιώργος Παραδείσης- Στεργίου με το Ford Escort RS 1600 MKI που είχε κλατάρισμα στην προτελευταία ειδική διαδρομή.
Παρά τα μηχανικά προβλήματα που τους ταλαιπώρησαν στο 2ο σκέλος, οι Μυλωνάς- Παραπέρας τερμάτισαν στην όγδοη θέση γενικής με την Toyota Celica, κερδίζοντας την κατηγορία των 1600 κ.εκ.
Οδηγώντας το Toyota Starlet Turbo οι Παπαδημητρίου-Σιγάλας, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις στην ένατη θέση γενικής και στην πρώτη στα με την 10άδα να συμπληρώνεται από τους Χαλιβελάκη- Παπαγεωργίου με το Ford Escort.
Μια θέση πιο κάτω οι Αμαξόπουλος-Μωραΐτη με Toyota Corolla τερματίζοντας και στη δεύτερη θέση στα 1600 κ.εκ. και στη δωδέκατη θέση της γενικής, στη δεύτερη στα προσθιοκίνητα και στην τρίτη στα 1600 οι Νιώρας-Κακαλής, με Opel Corsa GSi.
Στην κατηγορία legend νικητές οι Χριστοδούλου-Πετρόπουλος με Mitsubishi Evo VI.
Από τα θετικά του αγώνα, η εκκίνηση από την Ακρόπολη, η παρουσία του αναπληρωτή υπουργού αθλητισμού Γιάννη Βρούτση στην εκκίνηση, τα ξένα πληρώματα, το γραφείο Τύπου.
Από τα αρνητικά, η διαδρομή βασισμένη στο WRC, ειδικές διαδρομές χωρίς καρτέλες για την ενημέρωση των χρόνων στα πληρώματα, σκληρός αγώνα για τη φιλοσοφία του, η τεχνική υποστήριξη στους στενούς δρόμους των χωριών, όπως για παράδειγμα στον «Άγιο Βλάσιο».
Περισσότερες φωτογραφίες: