Όπως η πρώτη γενιά, έτσι η και η δεύτερη του MG HS, κατάφερε να αποσπάσει την ύψιστη διάκριση στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.
Το νέο HS εναρμονίζεται με τις υψηλές προδιαγραφές που θέτει ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός και έτσι απέσπασε συνολικά πέντε αστέρια.
MG HS: Προστασία ενηλίκων
Σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα, ο θάλαμος επιβατών του HS ήταν ακλόνητος στη μετωπική πρόσκρουση, ενώ καλή προστασία είχαν τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού. Η ανάλυση της επιβράδυνσης και της παραμορφώσιμης επιφάνειας στο κινούμενο εμπόδιο, με το οποίο συγκρούστηκε μετωπικά το ΗS έδειξε ότι σε πραγματικές συνθήκες δε θα έθετε σε σοβαρό κίνδυνο το άλλο όχημα.
Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας το στήθος του πίσω επιβάτη είχε οριακή προστασία. Ωστόσο όλες οι υπόλοιπες κρίσιμες περιοχές στο σώμα του ίδιου και του οδηγού έλαβαν καλή ή επαρκή προστασία. Χωρίς κανένα πρόβλημα πέρασε το HS την πλευρική πρόσκρουση σε εμπόδιο και την πιο απαιτητική πλευρική πρόσκρουση σε στύλο.
Ο βαθμός συγκράτησης εκτίναξης του μπροστινού επιβάτη προς την απέναντι εσωτερική πλευρά του οχήματος στην πλευρική πρόσκρουση διαπιστώθηκε ότι ήταν οριακός, ενώ ο κεντρικός αερόσακος του HS λειτούργησε αποτελεσματικά, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνοδηγό.
Τα μπροστινά και πίσω καθίσματα, μαζί με τα προσκέφαλά τους, απέδειξαν ότι μπορούν να προστατέψουν καλά την περιοχή του αυχένα σε μια ενδεχόμενη οπίσθια πρόσκρουση. Σημειώνεται ότι οι πόρτες του HS μπορούν να ανοίξουν σε περίπτωση βύθισης του οχήματος στο νερό.
MG HS: Προστασία παιδιών
Αρκετά καλά τα πήγε το HS στην προστασία παιδιών, 6 και 10 ετών, καθώς δεν υπάρχει καμία παρατήρηση για την ασφάλειά τους στις μετωπικές και πλευρικές προσκρούσεις. Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για να επιτρέπει την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος μπροστά, ενώ υπάρχει εμφανής ένδειξη που ενημερώνει τον οδηγό για τη λειτουργία του συστήματος. Το HS διαθέτει σύστημα που εντοπίζει αν έχει παραμείνει παιδί ή βρέφος στα πίσω καθίσματα και εκδίδει σχετική προειδοποίηση στον οδηγό.
MG HS: Προστασία πεζών
Από καλή έως επαρκής κυμάνθηκε η προστασία για το κεφάλι του πεζού ή ποδηλάτη στο καπό του HS, ενώ πιο επικίνδυνες κρίθηκαν για ακόμα μια φορά οι δύσκαμπτες κολόνες του εμπρός παρμπρίζ. Ο προφυλακτήρας με τη σειρά του παρείχε καλή προστασία στα πόδια και στη λεκάνη. Το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) του HS μπορεί να αναγνωρίζει και ευάλωτους χρήστες του δρόμου. Η απόκρισή του απέναντι σε πεζούς, ποδηλατιστές, μοτοσικλετιστές και οχήματα ήταν καλή.
MG HS: Συστήματα ασφαλείας
Η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας του νέου HS περιλαμβάνει eCall που ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σύγκρουσης, αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων μετά από μια σύγκρουση για να αποφευχθούν δευτερεύουσες, ανίχνευση κόπωσης ή απόσπασης προσοχής του οδηγού, υπενθύμιση για τις ζώνες των εμπρός και πίσω καθισμάτων, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας και εντοπισμό τοπικών ορίων ταχύτητας με δυνατότητα αυτόματης προσαρμογής.
Ακολουθεί το βίντεο με τις δοκιμές πρόσκρουσης του MG HS και η αναλυτική του βαθμολογία.
Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 90%
Προστασία παιδιών: 85%
Προστασία πεζών: 83%
Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 74%